A
Allmänobildad: Se, jonka linkkasit k-rauta:sta, on moelven ja sen pitäisi sopia ovenkarmin uriin. Byggmaxilla näyttää olevan toinen smygareiden toimittaja.
4 vastausta · 5,6k lukukertaa
·
F
FRS05: Hei Mistä olette löytäneet pieniä kaapeliläpivientejä työpöytiin? Jos teillä nyt on sellaisia. Olen löytänyt jotain Amazonista, mutta mietin, myydäänkö niitä jossain tavallisessa suomalaisessa kaupassa? Tällaisia 60-80mm kaapeliläpivientejä monilla on. Minulla on esimerkiksi pari tietokonekaiutinta, joissa haluan vetää johdot suoraan kaiuttimien kohdalla, ja silloin haluan
0 vastausta · 981 lukukertaa
G
GHGH: Tein juuri niin vuosi sitten kaverin avulla, joka vaikutti vakuuttavalta sanoessaan ”se on rauhallista, tämä tulee menemään hyvin”. En ole vielä havainnut mitään ongelmia (mutta 1 vuosi ei ole kovin pitkä aika...).
4 vastausta · 1,3k lukukertaa
S
somesundaymorning: Kiitos vastauksista porukat!
3 vastausta · 675 lukukertaa
F
Fundersam99: [citat] miten on mennyt, ovatko hatut tiukasti kiinni? Muuten, kuinka sait hatut suoraan paikoilleen?
11 vastausta · 16,5k lukukertaa
·
Orientexpressen
Orientexpressen: Luulen, ettei siellä takana ole mitään putkia tai sähköjohtoja, paitsi mitä siellä pitäisi olla. He ovat varmaan laittaneet kaiken rojun sinne vain täyttääkseen tilan, tai he eivät yksinkertaisesti tienneet, mitä tehdä kaikelle tavaralle. Kummallista se on. Ota yhteyttä rakennuslautakuntaan, heillä saattaa olla piirustuksia talosta. Voit myös mitata ulkopuolen ja sitten
18 vastausta · 14,9k lukukertaa
·
M
Marcussjogren: Sho Sugi Ban ei oikeastaan ole mitään ainutlaatuista, Ruotsissa olemme polttaneet maahan asetettavia tolppia satojen vuosien ajan, ja se kestää todella hyvin verrattuna ympäristövaikutukseen. Mutta polton tulee olla tehokasta, jotta ulommat 5-10mm todella palavat kunnolla hiiltyneiksi. Uskon, että ainoastaan ulkonäön vuoksi polttaminen ja harjaaminen vaikuttaa vain marginaalisesti
2 vastausta · 6,1k lukukertaa
M
Marcussjogren: Jos on vähän nuuka, voi mennä metallinromulle etsimään, siellä on yleensä paljon hyvää :)
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
N
Nygge72: [citat] Ne pitää laittaa niin lähelle kuin mahdollista, tai mahdollisesti jopa paremmin sijoitettuna kuin vanhat.
4 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
A
ajn82: [citat] Se olisi vähän kuin puolikas I-palkki, minun täytyy miettiä sitä, koska se olisi hyödyllinen myös apuna maanapieöläkkien rakentamisessa kattoon. Kiitos liima vinkistä! Alkuperäinen ongelma oli oikeastaan, että halusin pystyä ripustamaan säkkejä kattoon, ja sen sijaan, että rakentaisin kokonaan rinnakkaisia regaleja olemassa olevien kattotuolien kanssa, tuntui
15 vastausta · 9,5k lukukertaa
·
F
Freniño: [citat] Kiitos vastauksesta, se kuulostaa hyvältä! Miksi niin on? En kyseenalaista, olen vain utelias.
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
tbgbg
tbgbg: Bumppaa ketjua. Onko se vain jatkettava huolimatta mahdollisista radiatoriputkista vai tarvitseeko minun tehdä jotain erityistä?
7 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
C
Catharina Karlsson1: [ [citat] . Kiitos! Näen nyt, että se mitä kirjoitat listasta näyttää pitävän paikkansa. Aion kokeilla vinkkiäsi ja parhaassa tapauksessa voi vain vaihtaa listan. [citat] [citat]
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
L
Loftet: Hei. Minulla on sodan jälkeen rakennettu lato erinomaisessa kunnossa. Ei ole ollut käytössä 50-luvun jälkeen. Aion rakentaa osan vagnslidretistä seinän viereen, eli aion rakentaa kylpyhuoneen vierekkäin tallin kanssa. Minulla on jo kantavat palkit, runko ja eristys valmiina lattiaa varten, ja suunnittelen raskaan klinkkerin ja laatan käyttöä. En rakenna seiniä itse, mutta haluan olla
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
Hus tomte
Hus tomte: [citat] kuten epäilin siis... Vaan etsiä oikea rakennesuunnittelija tai rakennusteknikko kiitos avusta
2 vastausta · 799 lukukertaa
·
Mmmmmm
Mmmmmm: [citat] Olen aiemmin käyttänyt eniten teräspalkkeja ja minulla ei ole kokemusta liimapuusta, mutta eihän se ole koskaan liian myöhäistä oppia. Kiitos neuvoista!
7 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
S
Snickarkirre: Jos osbn vetää hyvin, sinun ei tarvitse poistaa kipsiä ensin. Pitäisi toimia hienosti (y)
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
N
neo11: [citat] Mutta olen samaa mieltä Claesin kanssa, on turvallisinta olla maalaamatta.
22 vastausta · 7,1k lukukertaa
·
David-O
David-O: [citat] Täsmälleen
6 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
David-O
6 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
L
Lankent: [citat] [citat] ok, pidämme yksinkertaisesti keskustelua maanrakennusmiesten kanssa kuullaksemme, miten se kehittyy. Kiitos vastauksesta! // M
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
K
KVC: Mutta jos nyt valitsemme laittaa cellplast, onko se vain leikata ja täyttää sinne, missä he ovat hakanneet pois? Miten tehdään lattiakaivon ympärillä?
4 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
E
Eken1992: Yritän selvittää, pitäisikö minun laittaa muovi ponttilattian päälle ennen parketin asentamista, näyttää siltä, että tästä on hieman erilaisia mielipiteitä. Talo on rakennettu 1977 ryömintätilalla, aluslattiakerroksella ja eristetyllä välipohjalla. Aiemmin parketti on ollut suoraan eristetyn välipohjan päällä ilman muovia, mutta nyt kun remontoimme, olen lukenut, että
0 vastausta · 826 lukukertaa
Robert Farmer
Robert Farmer: Hei. Haluaisin laittaa takaisin seinän, joka on ollut aiemmin, luodakseni huoneen. Kuitenkin näette toista seinää vasten, että siellä on ollut kattovintti (on yksi toisella puolella, toisessa huoneessa). Tässä näkee, että he ovat leikanneet suuren osan seinää. Vanhojen piirustusten mukaan heillä näyttää olleen vaatekaappi. Yhdessä kuvassa olen sahannut osan seinästä
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
Belmlu
Belmlu: Hei, Olen tehnyt aidan, johon nyt on aika lisätä portit. Ensimmäinen tulee pääsisäänkäynnille, ja koska tämä on ensimmäinen kerta kun teen aitaa (& porttia), niin mieleen tulee joitakin kysymyksiä. Tällä osuudella aita koostuu pystysuorista painekyllästetyistä (A) tolpista, joiden mitat ovat 70x70 mm, sekä päälle asennetuista vaakasuorista painekyllästetyistä (AB) laudoista,
0 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
C
co89: Kiitos vastauksistanne! Mielenkiintoista.. Näyttää siltä, että julkisivu on jotain siltä väliltä siis. Tarkastaja ei ole löytänyt tiiviyspuutteita ja siksi ainoastaan merkinnyt sen ”riskiksi”. Hän kuitenkin varoittaa riskialttiista rakenteesta kosteuden kannalta, koska takana oleva levy on orgaanista materiaalia ja tuuletusväli on suljettu. Voisiko olla hyvä idea avata
5 vastausta · 2,6k lukukertaa
Bernieberg
Bernieberg: Jos se on vain itse palkki, joka on kannettava, ovat kuormat kohtuullisia ja ehkä tämä toimii? [bild] https://www.byggmax.se/stolpfundament-golv-96-jabo-svart-p683455?gclid=CjwKCAjw0qOIBhBhEiwAyvVcf6i82siji9-UNkEbCNMXxF9c7i-6nyS-zwSDmUXfORLkbLhHzUekoBoC1ZsQAvD_BwE#1005=43757
8 vastausta · 7,5k lukukertaa
·
S
SoldF99: Tällä hetkellä on kolme vierekkäistä huonetta ja harkitsen niiden muuttamista kahdeksi suuremmaksi. Suunnitelman mukaan siellä on tukimuuri, joka todennäköisesti kulkee kahden huoneen välillä. Voiko loput seinästä purkaa ja jättää tukimuurin paikoilleen? Vai olenko täysin hakoteillä?
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
W
Wallawhoa: Aloitan horjumisen perustallani, onko kellään vinkkejä kuinka saa paneelin samalle tasolle laatalla maassa?
12 vastausta · 3,1k lukukertaa
·
I
Ironside: Olin käynyt hieman "eksklusiivisemmassa" rakennustarvikekaupassa (Optimera) täällä kaupungissa. Ne ovat yleensä huomattavasti kalliimpia, mutta niillä on myös yleensä hieman sopivammat tuotteet. Heillä ei ollut suoria urat, mutta löysin tämän: [bild] Kyseessä on siis edelleen 10x120 ruuveja, vaikka ne näyttävät hieman heikommilta. Suurin etu on, että päät ovat suuret, joten
8 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
Höghus
Höghus: Konsultoin nuohoojaa, joka piti kipsilaastia erinomaisena. /Kerrostalo
3 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.