Vähän vaikea kuvailla, mitä tarkoitan, mutta aion rakentaa 3 "porttia" talon varrelle ja olen löytänyt tämän kiinnikkeen. Tuntuu vähän kalliilta, mutta ehkä ei ole vaihtoehtoja, miten te olisitte tehneet?
Ainoa vaihtoehto, jonka voin keksiä, on tolppakenkä suoraan seinästä tai vahva klossi alapuolella.
Pystyykö tämän asentamaan niin, että se olisi roikkuva sen sijaan, vai heikentääkö se kantavuutta?
Jos asennus tulee olemaan yhtä näkyvä kuin esimerkkikuvassasi, en laittaisi tavallista palkkikenkää, ei näytä kauniilta. Ehkä voisi kysyä sepältä, mitä maksaisi tehdä jotain kuvasi kaltaista, olen samaa mieltä siitä, että se oli kova hinta.
Jos kiinnitys näkyy yhtä selvästi kuin esimerkkikuvassasi, en käyttäisi tavallista palkkikenkiä, se ei näytä kauniilta. Ehkä voit kysyä sepältä, mitä maksaisi tehdä jotain kuvan tapaista, olen samaa mieltä siitä, että hinta oli aika suolainen
regeln maalataan mustaksi, joten mietin miltä näyttää, jos maalaan myös palkkikengän. Siinä on sisäpuoliset "siivet", joten vain reuna, johon sääntö kiinnitetään, tulee näkymään. Mutta esimerkkikuva on luultavasti hienompi, ja sen myyjät tietävät ja siksi se on valitettavasti hintava.
Kiitos vinkistä sepän suhteen.