N neo11 sanoi:
Putsasitko cementtiseoksella? Mikä cementtiseos A, B vai C?
Jos aiot maalata, käytä weber kalkfärg 246. Jos savupiipun lyijykansi ei vuoda, savupiippu pysyy siistinä.
Jos se vuotaa, se näyttää pahalta jonkin vuoden kuluttua.
Käytin C seosta.
Kiitos tiedoista koskien maalia ja kantta! En todennäköisesti maalaa sitä.

Olisi ollut hienompaa ja turvallisempaa, jos te olisitte tehneet työn, mutta tälle vanhalle torpalle ja ensimmäiselle yritykselleni rapata olen kohtuullisen tyytyväinen.

Teidän apunne on arvostettua!

• Savupiippu katolla, ympärillä metsä. Osa piipusta on juuri rapattu C-käsittelyllä. Sävytettävä ämpäri ja harja näkyvissä.
N
Näyttää tosi hyvältä. Ei näytä olevan lyijykansi päällä.
Älä maalaa, jos uskot, että se vuotaa läpi ylhäältä.

• Tykkään
Claes Sörmland ja 1 muu
  • Laddar…
N neo11 sanoi:
Näyttää todella hyvältä. Ei näytä olevan lyijysinettiä yläosassa. Älä maalaa, jos luulet, että se vuotaa yläosasta.
Kiitos! Pinta ei ole täysin tasainen ja se on hieman kumpuileva, mikä vaikeuttaa tiivisteiden kiinnittämistä tiukasti.

Yksinkertainen on paras tässä talossa. Hatta on sementtiä; jossakin vaiheessa siitä voi tulla joku metallihattu. Jos olet menossa Mullhyttanin ohi, voin tarjota kahvia.

N
lllusion lllusion sanoi:
Kiitos! Pinta ei ole täysin tasainen ja on vähän kuoppainen, mikä vaikeuttaa kiinnikkeiden tiivistämistä.

Yksinkertainen on paras tässä talossa. Hattu on sementtiä; ehkä jossain vaiheessa siitä tulee jonkinlainen peltihattu.
Jos olet Mullhyttanin ohi, voin tarjota kahvia.
Olen ollut kesällä Brösarpissa ja Göteborgissa, yleensä en mene paljon pidemmälle.
Missä Mullhyttan sijaitsee?=)

Claes Sörmland
lllusion lllusion sanoi:
Mietin vain, onko olemassa riski, että kalkkimaali irtoaa. Valkoinen on kiva, mutta ei jos se alkaa irrota. Tekeekö se niin?
Ei koskaan tiedä, jos vettä pääsee sinne, se kyllä menee rumaksi, kuten yllä mainittiin.

• Tykkään
lllusion
  • Laddar…
N neo11 sanoi:
Olen ollut Brösarpissa ja Göteborgissa tänä kesänä, yleensä en mene paljon kauemmas.
Missä Mullhyttan sijaitsee ?=)
Örebron ja Tivedenin välissä. Koilliseen Laxåsta.

N
=) Ei ole enää matkoja tänä vuonna.

N
Claes Sörmland Claes Sörmland sanoi:
Man vet aldrig, kommer vatten dit så blir det ju fult precis som angavs ovan.
Mutta olen samaa mieltä Claesin kanssa, on turvallisinta olla maalaamatta.

• Tykkään
lllusion
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.