Gustaf.P
Gustaf.P: [citat] Ei pisteitä niillä kartoilla, jotka voin nähdä kunnan sivuilta.
3 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
G
guggen: Sitten kai pitää antaa palautetta. Siitä tuli 10 cm laatta Weber grovbetongista. Tein kaadot suoraan betoniin. Noin 6 viikon kuluttua asensin klinkkerit ardex s48:lla, vähän hankala/kermainen laatoitusliima jos ei ole tottunut, mutta se meni ihan hyvin. Nyt melkein 4 kuukauden jälkeen se näyttää yhtä hyvältä kuin silloin kun se tehtiin.
10 vastausta · 3,7k lukukertaa
Jonatan79
Jonatan79: Laita kuvat tänne myös. Ehkä joku on kokenut samanlaista!
5 vastausta · 1,2k lukukertaa
A
ANDERS LUNDQUIST1: Rakennus: Erillinen varasto 25 m². Materiaali: eristetty betonilaatta maahan. Mitä materiaalia minun tulisi käyttää suojatakseni jalusta noin 20 cm ylös betonilaatasta? Kynnys ja seinämateriaali koostuvat 120 x 45 kynnyslämmöneristyksellä. Ulkopuoli: tuulipaperi, pystysuuntainen ulkoverhous eristetyllä vaakasuoralla koolauspuulla 28 x 70. Alimpana b-laattaa vasten haluan
0 vastausta · 790 lukukertaa
Mazen
Mazen: Paneelin leikkaat helpoiten monitoimityökalulla, sitten paikkaa kipsillä ja tasoita, liimaa paperiarkki saumojen päälle vahvistamaan. Jos voit irrottaa kaapin, se helpottaa, mutta ei ole välttämätöntä.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
·
M
Maskinen89: Mitä eristystä on välipohjassa? Näyttää olevan sekä kellarin että yläkertojen välissä. Tuntuu vähän kuin poltettu korkki. Terveisin, Maskinen
0 vastausta · 671 lukukertaa
·
A
Anita Nyblom: Haluamme laajentaa aukkoa vanhassa hirsitalossa. Kantava seinä. 70 cm:stä 110 cm:iin. Minkä liimapuupalkin ja minkä sahan pitäisi käyttää??
0 vastausta · 638 lukukertaa
R
Robert-san01: Voit löytää ruuvit, joilla levyt on kiinnitetty, magneetin avulla. Esimerkiksi Hole in One, jota käytetään sähkölaatikoihin, toimii myös kipsiruuveille. Minulla on yksinkertainen ruuvinetsijä Stanleyltä. Se toimii yllättävän hyvin. [bild]
16 vastausta · 37,2k lukukertaa
·
B
BSOD: Jos se ei kestä vähäisiä värähtelyjä, mielestäni ne on asennettu puutteellisesti.
3 vastausta · 2,1k lukukertaa
P
parandersandersson: Hei! Tyylikästä! Mikä kaappi on hyllyn pohjassa? terveisin Pär
8 vastausta · 14,0k lukukertaa
·
H
heppe72: Hei. Olen kiinnittänyt ensimmäisen paneelilaudan kattoon ruuvilla lähelle seinää. Ajattelin kiinnittää loput paneeliklipseillä 3-4 mm. Olen aiemmin käyttänyt saunapaneelia ja se toimi hyvin, mutta näiden paneelilautojen ura on vain 2 mm (byggmax spårpanel). Tämä tarkoittaa, että kun ensimmäinen lauta, joka on nyt kiinnitetty (ruuvattuna kuten sanottu) koolauksen alle, niin kun
0 vastausta · 2,3k lukukertaa
B
Bonka: [citat] Kiitos neuvostasi! Tarkoitatko todellakin valamista etkä vain maan alle 70-100 cm kaivamista? Olen lukenut toisesta ketjusta, että pystytystolpan kiilaaminen kivillä helpottaa vedenpoistoa ja tarjoaa suojaa lahontaa vastaan.
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
L
LyckansHus: Saatan mahdollisesti esittää kysymyksen kantavuudesta toisessa ketjussa, katson ensin vähän ympärilleni jos löytäisin työkalun, jolla voi laskea kantavia pisteitä. Ystävä, jolla on arkkitehtikoulutus (ei kuitenkaan toimiva), vinkkasi minulle, että on olemassa kaava...
5 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
Luddis_1
Luddis_1: Tulitikut tai vastaavat toimivat reiän pienentämiseen ja ruuvin ohjaamiseen haluttuun asentoon. Ehkä ei paras ratkaisu, mutta täysin toimiva kuitenkin.
3 vastausta · 2,8k lukukertaa
N
nybyggarn3: Uskon, että jalkalistat ovat hieman vähemmän kriittisiä kuin ovilistat, koska niitä voi leikata hieman pitkiksi niin, että ne painautuvat nurkkiin.
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
N
neo11: Voit suoristaa hieman, tulee hieman epätasaiseksi kun on käyttänyt käppiä. Mutta seinien on oltava täysin suoria, käytä rätkäppiä. Ei ole kylpyhuone, mutta laattojen asettaminen on helpompaa, jos seinät ovat suoria.
26 vastausta · 12,8k lukukertaa
·
D
DenNyfikne: [citat] Yläpuolella on lämmintä. Okei. Mutta sitten voin nukkua rauhassa toistaiseksi. ☺️ Tuhannet kiitokset vastauksesta! Mukavaa viikonloppua!
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
N
neo11: Ainoa tapa korjata halkeama kunnolla on poistaa rappaus koko talosta ja rapata uudelleen. Sitten halkeama saattaa palata muutaman vuoden kuluttua. Edit: huomasin että tämä on vanha ketju
7 vastausta · 7,4k lukukertaa
·
X
xLnT: [citat] Joo, ne ovat hieman lyhyitä, otin 5,2x110mm C4
8 vastausta · 3,0k lukukertaa
Daahornbo
Daahornbo: Ei, lämmin se ei ole, ehkä vain hieman haalea. Minulla on koriste-esineitä siellä eri materiaaleista ilman ongelmia.
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
J
justusandersson: Se voisi olla ristikko-orret, en näe mitään merkkejä sisustuksesta ullakolla. Siinä tapauksessa mitat ovat melko pienet kyseisessä osassa Ranskaa. Todellisia hirmumyrskyn voimia vastaan ei paljon mikään kestä.
2 vastausta · 815 lukukertaa
·
B
byggarebosse: Painot (Byggmax, 50 cm painot) maahan. Nyt on vuoro pystypylväille aitaan 120 cm... Olen hieman epävarma - kokeiltu ja M12 menee juuri läpi painorautojen reikien, mutta pitäisikö ehkä käyttää M10 sen sijaan. Edut, haitat? Ajattelen spontaanisti, että M12 ei pääse liikkumaan lainkaan (etu), mikä M10 mahdollisesti voi (haitta), koska reikä on hieman suurempi kuin M10 koko... Mitä
0 vastausta · 2,0k lukukertaa
J
justusandersson: Kyllä.
6 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
J
6 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
Tobbelobben
Tobbelobben: [citat] Nyt hyvät ehdotukset tulevat sisään... Sandwichista tulee se! Silloin vältän myös polttamasta lapsia tai itseäni luukun ulkopellillä. Kiitos Dan!
6 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
Düsseldorff
Düsseldorff: Revi auki halkeama lastalla. Pyyhi pöly huolellisesti, ei irtonaista kipsiä. Korjaa halkeama korjausmassa (kuten multi filler). Hio. Teippaa lasikuituteipillä tai paperinauhalla. Levitä täyteainetta koko alueelle. Hio. Maalaa.
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
Lattjo-Snickaren
Lattjo-Snickaren: [citat] toinen vaihtoehtosi täällä oli myös se, jota olin ensin harkinnut. Mutta pelkäsin, että ulkoseinät ulottuisivat enemmän talon sisäosaan - tai voinko sijoittaa 195-likapoiju noin 45 mm betonilaatan reunan ulkopuolelle (tai enemmän?) - pysyvätkö seinärungot vakaasti laatan päällä silti silloin?
16 vastausta · 8,6k lukukertaa
·
D
Dan M: Vanha ketju, huomasin etten vastannut. Tein lopulta niin kuin @Thomas_Blekinge ehdotti; täytin kivilaatoilla ja tasoitteella ympäriltä. Ajattelin, ettei lattia kuitenkin kuormitu. Annoin sen kuivua pari viikkoa. Lopulta siitä tuli hyvä, tasainen ja hieno alusta eikä se ole vielä painunut...
8 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
J
justusandersson: Tiheä, suorakasvuinen ja oksaton antaa parhaan tuloksen. C 24 ei saa sisältää niin paljon suuria oksia, koska sen pitää olla otettu paremmasta, visuaalisesti lajitellusta puutavarasta. Vaihtoehtoisesti voi käyttää ulkoverhousta norrländsk gran ja ruuviliimaa. Hanbjälkar koostuivat ennen melkein aina tuplalankuista väliosalla. Hanbjälkar ovat alttiina vetovoimille, mikä voi olla
8 vastausta · 2,0k lukukertaa
J
justusandersson: 18 mm koivuvaneri on erinomainen materiaali työskennellä. Myös se laatu, jota ajattelet. Luulen, että siinä on 15 kerrosta. Jättäisin furunoksen pois ja pyöristäisin vain vanerin reunan. Maalattavaksi peittävän maalin pohjaksi koivuvaneri on ylivoimainen. Se kestää paljon suurempaa kulutusta. Sitten on tärkeää varmistaa, että portaat ovat tukevat ennen remonttia, jotta
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
pacman42
pacman42: [citat] Joo, olen tehnyt vastaavaa. Minun tapauksessani kuitenkin kanavamuovi. Kanavamuovin päällä olevan palkin välissä ei ole eristystä, eli ei ole eristystä siellä, missä kanavamuovi on kiinni harjalla. Idioottimainen rakenne. Jos olisin viistonnut yläpuolelta, se olisi ollut parempi ja tiiviimpi.
11 vastausta · 3,4k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.