Painot (Byggmax, 50 cm painot) maahan. Nyt on vuoro pystypylväille aitaan 120 cm... Olen hieman epävarma - kokeiltu ja M12 menee juuri läpi painorautojen reikien, mutta pitäisikö ehkä käyttää M10 sen sijaan. Edut, haitat? Ajattelen spontaanisti, että M12 ei pääse liikkumaan lainkaan (etu), mikä M10 mahdollisesti voi (haitta), koska reikä on hieman suurempi kuin M10 koko... Mitä mieltä olette?