N neo11 sanoi:
[linkki]
Aseta ne passin kanssa, sitten voit ajaa niin ohut kuin haluat, kunhan se on suora.
Lyö kapea linja (10 cm leveä) rappauksella lattiasta kattoon, paina lista melkein pohjaan asti.
Sitten keppi ja passi tarkistamaan, että se on suora.
1,5 metrin välein. Sitten vedä keppi radoille, kun rappaat.
Aivan mahtavaa kaiken tämän tiedon kanssa. Tuhannet kiitokset.

Minun on pakko kysyä, kun saan vastauksen. Minulla on ovi, joka on tänään 92 cm, jonka olen tilapäisesti pienentänyt 82 cm:iin sopivan ovenkaman vuoksi. Mikä on paras vinkki niiden sääntöjen korvaamiseen, jotka olen asettanut? Pitäisikö valaa muotti vai voiko rappaus olla 5 cm molemmin puolin? Tuntuu erittäin paksulta?

//Andreas

N
Valaa muotti kuulostaa hankalalta, voit tasoittaa 5 cm kerroksissa tai käyttää jonkinlaista blokkia.
Mutta mihin kiinnität karmin silloin?

N neo11 sanoi:
Muotin valaminen kuulostaa hankalalta, voi rappata 5 cm vaiheittain, tai käyttää jonkinlaista lohkoa.
Mutta mihin kiinnität karmin silloin?
Huomasin nyt, ei ole mitään mihin kiinnittää. Ehkä muuraan nämä betoniharkkoon? Katso kuva. Mitä mieltä olet siitä ja mikä laasti? Muurauslaasti B?

• Betoniharkko, FINJA 3MPa, koko 9x19x59cm, myyntihinta 21,50 kr/kpl. Suositellaan käytettäväksi betoniharkkorakenteissa.
N
Ehkä sinun pitäisi laittaa muutama kuva, en ymmärrä miten aiot saada nuo blocken mahtumaan.

N neo11 sanoi:
Ehkä sinun pitäisi lähettää joitain kuvia, en ymmärrä, miten aiot saada nuo lohkot mahtumaan.
laitan kuvia huomenna vähän selventämään.

en ole vielä ostanut materiaaleja, mutta huomasin nyt. Mikä ero on rappauslaasti C:lla ja KC-rappauksella? Sisältävätkö molemmat kalkkia?

N neo11 sanoi:
Sinun kannattaa ehkä laittaa esille vähän kuvia, en ymmärrä miten aiot mahtua noiden lohkojen kanssa.
tässä tulee kuva oviaukosta, josta puhuin.
terv. Andreas Oviaukko, jossa on valkoinen ovi, puukehykset ja harmaa kiviseinä. Johdot roikkuvat ylhäällä vasemmalla.

N
S Sandman88 sanoi:
tulee kuvia huomenna lisää selvennystä varten.

en ole vielä ostanut materiaalia, mutta näin nyt. Mikä ero on kipsilaasti C:llä ja KC kipsillä. Sisältääkö molemmat kalkkia?
Kipsilaasti c on kc laasti, vastaus kyllä, kc tarkoittaa kalkkia ja sementtiä.

Viimeksi muokattu:
Osta isompi ovi.

Liian suurista ovista ei ole koskaan ongelmaa... Liian pienet taas ovat kiusankappale.

N neo11 sanoi:
Putsbruk c är ett kc bruk, svar ja, kc står för kalk och cement.
täytyy kysyä teiltä kaikilta, lyödäänkö rappaus vai vedetäänkö se päälle?

N
Mies iskee putsenia päälle.

N neo11 sanoi:
Man slår på putsen.
Kiitos kaikesta avusta :)

Toinen kysymys, täytyykö rappaus purkaa kun olen slammat sen? Aion laatoittaa nämä seinät enkä ole kiinnostunut ulkonäöstä.

Terveisin Andreas Kellarin remontti: seinällä putkistoa ja sähköjohtoja, lattialla ämpäri laastia ja vesijohto, vesivaaka nojaa seinää vasten.

N
Voit suoristaa hieman, tulee hieman epätasaiseksi kun on käyttänyt käppiä. Mutta seinien on oltava täysin suoria, käytä rätkäppiä. Ei ole kylpyhuone, mutta laattojen asettaminen on helpompaa, jos seinät ovat suoria.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.