1 092 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Epoksi takka ?
Hei, olen jo jonkin aikaa miettinyt takkahuoneen ympärillä olevia kivityötasoja. Tällä hetkellä huone on ollut remontoituna 3 vuotta ja ne ovat täysin väärän väriset minun makuuni, joten ajattelin maalata ne uudelleen, jotta minun ei tarvitse purkaa koko takkaa. Olen nähnyt joitain videoita Yhdysvalloista, joissa he kaatavat epoksia työtasoille, onko se sopivaa projektiini? Onko se jotain, mitä voi itse tehdä vai onko Skaraborgissa yrityksiä, jotka tekevät tämän työn?
Kiitos etukäteen
Kiitos etukäteen
Todennäköinen vastaus on ei.
Ilman tietoa siitä, kuinka kuumaksi se tulee, on vaikea antaa parempaa vastausta, mutta epoksi ja lämpö eivät sovi hyvin yhteen.
Ymmärränkö oikein, että haluat käyttää epoxyin "värinä" kivelle?
Ilman tietoa siitä, kuinka kuumaksi se tulee, on vaikea antaa parempaa vastausta, mutta epoksi ja lämpö eivät sovi hyvin yhteen.
Ymmärränkö oikein, että haluat käyttää epoxyin "värinä" kivelle?
Olen nähnyt vain klippejä Yhdysvalloista, joissa he kaatavat epoksia työtasoille ja sekoittavat siihen erilaisia pigmenttejä saadakseen aikaan tehosteita, joten luulen, että ne on tarkoitettu kiven värjäämiseen. Onko olemassa parempaa menettelytapaa ilman, että tarvitsee vaihtaa kiveä?
Olen täysin samaa mieltä muovien ja korkean lämmön suhteen. Arvelen kuitenkin, että ruskea "stenhylla" ei erityisesti kuumene normaalin polton aikana, mutta se on luonnollisesti jotain, minkä TS tietää parhaiten.E EchoCharlie sanoi:
Minulla itselläni on avotakka, jossa on samanlainen "spiselkrans", ja se ei kuumene lainkaan.
Tervetuloa muuten tänne!
Klikkaa tästä vastataksesi