N
neo11: Selvää, että sen voi korjata, mutta hieman hankalaa, ja sanoisin, että vain kosmeettisesti. Hyppy ei kuitenkaan ole kovin suuri, joten en voi sanoa, että parveketta on pakko purkaa sen takia. Mutta liian huono kuva luomaan kokonaisvaikutelmaa.
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
M
Mjolnir: Kiitos kaikista vastauksista. Minulla on kotona vävlim, ajattelin käyttää sitä ja tasoittaa sen jälkeen. Poistin huonot saumanauhat ennen kuin ne kovettuivat, jäi ura, jotta uuden limittäminen olisi helppoa.
129 vastausta · 63,6k lukukertaa
·
V
Villaägarenr1: [citat] Olen samaa mieltä, surkea yritys. Asetti minut ja kunnallisen toiminnan sellaiseen tilanteeseen, että siitä kirjoitettiin julkisesti.
7 vastausta · 1,7k lukukertaa
imported_Benno
imported_Benno: Meillä oli alueella lattianpäällystäjä, joka kilpaili niin hyvillä hinnoilla 70-luvulla, että mattotoimittajat boikotoivat häntä. Hän tilasi sitten kokonaisen rekka-autollisen lattiamattoja, ja niiden sanotaan riittäneen pitkälle 80-luvulle. En voi kuvitella, että mattolaittajat hylkäsivät varastonsa vain siksi, että uusi laki tuli voimaan. Mutta todennäköisyys saada vanhempi
7 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
U
ullak40: [citat] Ollut useita viileitä ja kosteita päiviä ja öitä täällä nyt. Ei lunta.
7 vastausta · 1,4k lukukertaa
richardtenggren
richardtenggren: [citat] Olen asettanut LP50 ja nauhan jokaiseen kulmaan tähän asti, ei halkeamia, mutta ehkä liikaa työtä. :P
6 vastausta · 2,8k lukukertaa
S
sjkarlsson: Tutkin mahdollisuutta muurata itse hylly takan yläpuolelle, jotta voin säilyttää polttopuita siellä. Katso liitetty kuva ja luonnos. Kaikki ympärillä on savupiippu/muuri. En ole koskaan tehnyt mitään tällaista, joten olen hieman epävarma siitä, millainen itse rakenteen tulisi olla ja toivon saavani vinkkejä. Jos minulla on raudoitustankoja ja sitten kerros tiiliä sekä sitten
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
Håkansson1
Håkansson1: [citat] Se on remontoitu kylpyhuone maan tasolla. Myyjä on nostanut laatan ja valanut uuden, kun viemäriä on siirretty.
4 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
Jonatan79
Jonatan79: Niin, tai sitten on laitettu liikaa laastia niin että sauma on liian ohut ja irtoaa :(
1 vastaus · 856 lukukertaa
·
M
manner: Ei lainkaan hyvä tyhjentää kompostiin! Kaikille kemikaaleille on olemassa käyttöturvallisuustiedote, joka tulee saada tuotteen oston yhteydessä. mutta löytyy myös verkosta - Tietoa Casco husfixista: "Jätehuolto Vältä vuodetun materiaalin, valumien, kontaktin maaperään, (minun korostus) vesistöjen, salaojituksen ja viemärin kanssa. Jäännökset ja kovettumaton tuote ovat
2 vastausta · 2,8k lukukertaa
A
Anton5: [citat] [citat] Kiitos vastauksesta! Täytyy purkaa lattia ja tiivistää.. huokaus :sweat:
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
É
ÉlPon: Tai niinpäs spikläkten, ymmärrän nyt.
28 vastausta · 9,8k lukukertaa
·
SågspånPappspikEternit
SågspånPappspikEternit: Ensimmäisessä kuvassa vastaamme: luultavasti ei asbestia, vaan jonkinlainen terva/bitumi, jota on käytetty kosteussulkuna. (Älä googlaa, jos kärsit terveysahdistuksesta.) Toisessa kuvassa vastaamme: vaikea sanoa varmasti, mutta yleensä ei asbestia.
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
D
Dilato: Onko haittaa, jos se painuu vähän sisään, riippuu kai ensisijaisesti siitä, kuinka paljon kiristät?
6 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
S
steppen7: Kierrepora, mitä sille on ominaista? Googlasin ja näyttää olevan "reikäsaha" melko harvoin olevilla hampailla? Tyyppiä tämä: https://www.amazon.se/Starrett-BMC102-k%C3%A4rnborr-diamantdamm-diameter/dp/B00LPEZWRG?th=1 Onhan olemassa myös "reikäsahoja", joissa on timanttia lähes koko kierroksen ympäri. Plussat ja miinukset? Hyviä vinkkejä kippo tai ehkä ämpäri. Se ei kuitenkaan
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
plåtrickard
plåtrickard: Yksi vaihtoehto on sahata ura paneeliin ja sitten työntää sisään pelti (seinälevy).
2 vastausta · 4,6k lukukertaa
·
Henrik.woll
Henrik.woll: Normaalisti sanoisin ei, mutta jos olet epävarma, lähetä näyte, niin saat mustaa valkoisella. (y)
1 vastaus · 2,2k lukukertaa
·
T
tergo: tarkista, mikä on ruuviosan halkaisija, niitä vanhoja on useampaa tyyppiä pinngångjärn - Sök på Google
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
pandalus
pandalus: Olen ostanut floore-kerroskitin, ne ovat styroksilevyjä, jotka pitää pohjustaa ennen tasoitusta ja tasoitukseen tulisi käyttää kuituvahvistettua itsetasoittuvaa tasoitetta, koska päälle tulee muovimatto. Tämä koskee muuten kylpyhuonetta. Liimaa ehkä on helppo löytää, kun styroksilevyt kiinnitetään ponttiin.
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
Oldboy
Oldboy: Jos lattiarakenne on pysynyt kunnossa 70-luvulta, eli 52 vuotta, niin sama rakenne kestää todennäköisesti seuraavaan vuotaan asti. Sitä kutsutaan riskirakenteeksi, koska on olemassa riski, että se ei toimi, jos olosuhteet ovat huonot, mutta jos olosuhteet ovat hyvät, se toimii. Se ei voi toimia paremmin kuin ettei hometta tai lahoa esiinny yli 50 vuoteen.
6 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
E
Ellinor Hellquist80: Hän on laittanut jonkin muovin niin, että vain siellä, missä kosteus on, kuivataan. Sai ohjeen vakuutusyhtiöltä.
6 vastausta · 1,1k lukukertaa
S
stalf: Ajattelimme rakentaa sängynrungon 2-vuotiaallemme, joka on juuri siirtynyt juniorisängystä standardikokoiseen 200x90 patjaan. Patjan ympärille tulee jonkinlainen kehys, jotta hän ei putoa, ja pääpuolelle jokin talon tyyppinen rakenne, esimerkiksi 3 seinää ja katto. Mikä levymateriaali sopii parhaiten tähän tarkoitukseen? Liimapuulevy vaikuttaa liian kalliilta. Olemme miettineet
0 vastausta · 964 lukukertaa
Z
z_bumbi: Oletko purkanut vaatekaapit? Muutoin vaikuttaa helpommalta käyttää elfa:a, jonka voit mitata epätasaiselle taustalle, korkeudelle ja ovien leveydelle.
16 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
S
Spik Anton: Rakennan sohvapöytää, joka on inspiroitu Arne hovmand-olsenista, ja etsin ruuvia, joka on M4 X 65, joka sitten sopii oikeankokoiseen rampamuffiin. Näitä tarvitaan jalkarakenteen yhdistämiseksi pöytälevyyn saadaksesi leijuva vaikutelma. En tiedä, mitä nämä ruuvit ovat nimeltään tai mistä voin ostaa kiinnikkeet yksittäin. Kiitos avusta ja vinkistä!
0 vastausta · 750 lukukertaa
C
Cff: [citat] se olisi kiistatta ollut mahtavaa ajatellen, että saisi mahtumaan mahdollisimman paljon. Kuitenkin luukun ulkopuoli on ruokailutilaan päin, joten haluan, että se pysyy täysin sileänä ja valkoisena.
3 vastausta · 3,2k lukukertaa
J
jonaserik: On olemassa 2 konetyyppiä, joilla voi porata. Yksi, joka on kuin tavallinen ja pyörii useita 1000 kierrosta, asettaa iskuun ja kuulostaa kuin olisi hammaslääkärillä (kuulosuojaimet päälle) vain roskaa. Ja toinen, jolla on isku itsessään, syö betonin nopeasti, vähemmän melua. Lainaa yksi ehkä naapurilta.
7 vastausta · 5,7k lukukertaa
mrsnhp
mrsnhp: [citat] On olemassa hengittäviä kokolattiamattoja, jotka on tarkoitettu kellareihin ja jotka voi asentaa suoraan betonilattian päälle. Neulahuopa on klassikko, mutta tietääkseni markkinoilla on nykyään myös ”tavallisempia” kokolattiamattoja. Jos kyseessä on toimisto, neulahuopa voi kuitenkin olla hyvä, jotta toimistotuoli voi liukua helposti :) Itse asiassa olen joutunut asentamaan
10 vastausta · 3,2k lukukertaa
·
S
snickarmarie: [citat] :crysmile::p
9 vastausta · 5,6k lukukertaa
·
Z
z_bumbi: Puutappi kiinnitykseen liimauksen aikana helpottaa linjauksen saamisessa. Liima riittää mainiosti pitämään sen paikallaan,
1 vastaus · 2,1k lukukertaa
J
Jocke Best: Nämä ostin viime vuonna ja ne toimivat erittäin hyvin. Yksi, ehkä myytti, ehkä totta on, että stripsit tarvitsevat jäähdytystä, jotta ne eivät pala, ja silloin nämä ovat hyvä sijoitus. Todennäköisesti tulee kuuma ylhäällä katossa puristettuna styroksin taakse. Check this out! https://amzn.eu/d/bEUhT9Y
3 vastausta · 2,2k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.