Olen ostanut styroksilistat kattoon sekä valonauhan + diffuusiokanavan, jotka aion asentaa (cove light).

Tarvitsen ne aika lähelle kattoa, jotta se näyttää siistiltä (vain ehkä 1 cm rako). Olen huolissani siitä, että jos asennan kaiken ja sitten led-nauha menee rikki puolen vuoden päästä.

Onko olemassa jokin fiksu tapa kiinnittää listat niin, että ne on helppo ottaa alas tarvittaessa? Mietin valkoista tarranauhaa (riski, että siitä tulee liian paksu ja näkyy alapuolelta?) tai ehkä jotain kaksipuolista teippiä, joka ei ole liian vahva otettaessa alas.

Onko kenelläkään kokemusta tai fiksu idea?

Kannattaa harkita ns. loistevaloa, mutta varo, sillä se korostaa kaikki katossa olevat virheet. Kokeile ensin nähdäksesi, mitä tulee esille. Muuten ruuvi on ainoa vaihtoehto, jos sinun täytyy ottaa jotain alas.

J jonaserik sanoi:
Kannattaa ottaa ns. viistovaloa, huomaa että se tulee korostamaan kaikki katossa olevat epätasaisuudet. Joten kokeile ensin ja katso mitä paljastuu. Muuten vain ruuvi on varmaan ainoa vaihtoehto, jos täytyy ottaa alas jotain.
Olen ollut niin keskittynyt liimaan/teippiin/muihin ratkaisuihin, etten ole edes ajatellut ruuvia xD joo, se saattaa kuitenkin olla helpointa

J
Nämä ostin viime vuonna ja ne toimivat erittäin hyvin. Yksi, ehkä myytti, ehkä totta on, että stripsit tarvitsevat jäähdytystä, jotta ne eivät pala, ja silloin nämä ovat hyvä sijoitus. Todennäköisesti tulee kuuma ylhäällä katossa puristettuna styroksin taakse.
Check this out! https://amzn.eu/d/bEUhT9Y

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.