Etsin tosissani vakavasti otettavaa ja pätevää yritystä, joka harjoittaa asbestinsaneerausta Tukholmassa. Vinkkejä otetaan vastaan suurella kiitollisuudella!

Tumba Riv ja Kunnostus AB:stä minulla on erittäin hyviä kokemuksia, olen palkannut heidät kaikkeen yksittäisten putkikoukkujen kunnostuksesta koko kiinteistöjen puhdistamiseen linjasaneerauksia varten.

Käytimme Hällgren Nord Saneringia. Vanha kaveri suositteli heitä, heidän tarjouksensa oli halvin mutta tekivät silti hyvää työtä. Suosittelen

Huippu. Kyse on juuri mustaliimasta. Mitä tarkoittaa ”flexata mustaliimaa”?

K KjellTimell sanoi:
Näitä käytin flexatakseni mustaliimaa.
Vakavia sulkurakentamisessa ja siivouksessa jne. ja kohtuulliset hinnat.

Joakim & Mika Entreprenad AB - Bokslut & Nyckeltal (allabolag.se)

K
Flexa on slangi käyttää kulmahiomakoneen näköistä laitetta, jossa on pölynpoisto, pintakerroksen hiomiseen. Ilmaisu liittyy merkkiin Flex, joka valmistaa mm. tähän tarkoitukseen sopivia koneita.

P
Hei,
Vanha ketju, mutta haluan todella varoittaa ocabista, jos joku etsii asbestinpurkajaa! Epäasiallinen yritys, joka ei välitä säännöistä ja altistaa asiakkaat suurille riskeille.

V
P maggan77 sanoi:
Hei,
Vanha ketju, mutta haluan todella varoittaa OCAB:ista, jos joku etsii asbesti saneeraajaa! Epäluotettava yritys, joka jättää huomioimatta kaikki säännöt ja altistaa asiakkaita suurille riskeille.
Olen samaa mieltä, surkea yritys.
Asetti minut ja kunnallisen toiminnan sellaiseen tilanteeseen, että siitä kirjoitettiin julkisesti.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.