T Tompafix sanoi:
Lastulevyssä kyllä. Jos laitat yhden kerroksen pystysuoraan ja toisen vaakasuoraan liimaten kerrokset ja lastulevyn yhteen, niin se tulee olemaan hyvä.
Älykäs. Kiitos!
Kaksi kerrosta OSB:tä ei varmaan mahdu. Haluan rakentaa 15 mm ulos. Mutta lastulevy on pystysuorassa, joten sitten OSB saa olla vaakatasossa. (y)
 
Viimeksi muokattu:
Oletko purkanut vaatekaapit? Muutoin vaikuttaa helpommalta käyttää elfa:a, jonka voit mitata epätasaiselle taustalle, korkeudelle ja ovien leveydelle.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.