Lastulevyssä kyllä. Jos laitat yhden kerroksen pystysuoraan ja toisen vaakasuoraan liimaten kerrokset ja lastulevyn yhteen, niin se tulee olemaan hyvä.
Älykäs. Kiitos!
Kaksi kerrosta OSB:tä ei varmaan mahdu. Haluan rakentaa 15 mm ulos. Mutta lastulevy on pystysuorassa, joten sitten OSB saa olla vaakatasossa.