Ei lainkaan hyvä tyhjentää kompostiin!
Kaikille kemikaaleille on olemassa käyttöturvallisuustiedote, joka tulee saada tuotteen oston yhteydessä. mutta löytyy myös verkosta - Tietoa Casco husfixista:
"Jätehuolto
Vältä vuodetun materiaalin, valumien,
kontaktin maaperään, (minun korostus) vesistöjen, salaojituksen ja viemärin kanssa.
Jäännökset ja kovettumaton tuote ovat vaarallista jätettä ja ne tulisi viedä ympäristöasemalle tai vastaavaan jätehuoltopisteeseen paikallisten sääntöjen mukaisesti. Kovettunut tuote ei ole vaarallista jätettä ja se voidaan käsitellä muun jätteen tavoin."
Joten pese - säilytä pesuvesi ja käsittele se parhaalla mahdollisella tavalla!