Olen ostanut floore-kerroskitin, ne ovat styroksilevyjä, jotka pitää pohjustaa ennen tasoitusta ja tasoitukseen tulisi käyttää kuituvahvistettua itsetasoittuvaa tasoitetta, koska päälle tulee muovimatto. Tämä koskee muuten kylpyhuonetta. Liimaa ehkä on helppo löytää, kun styroksilevyt kiinnitetään ponttiin.