2 799 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Kipsilevyjulkisivu kaikilla puolilla (4AK) - pitäisikö minun leikata yksi sivu?
Olen ostanut kipsilevyjä, jotka ovat viistetyt kaikilta neljältä puolelta ja ne tulevat sisäkattoon. Reuna, joka kohtaa seinän, pitäisikö minun leikata se vai jättää se ennalleen? Aion viimeistellä paperinauhalla seinän ja katon välissä ja ajattelen, että on helpompi viimeistellä, jos levy on edelleen viistetty.
On vaikeampaa tehdä hieno siirtymä katon ja seinän välillä, jos jätät viisteen paikalleen. Silloin sinulla ei ole viitettä siitä, kuinka paljon tasoitetta tarvitaan suoran linjan saamiseksi. Suosittelen viisteen leikkaamista seinän puolelta.Y yehor sanoi:Olen ostanut kipsilevyjä, jotka on viistetty kaikilta neljältä sivulta ja ne kiinnitetään sisäkattoon. Pitäisikö leikata reuna, joka kohtaa seinän, vai jättää se sellaiseksi kuin se on? Käytän lopuksi paperinauhaa seinän ja katon välissä ja ajattelin, että se olisi helpompaa, jos levy on vielä viistetty.
Yleensä asennan LP50 vplåtvinkel kaikkiin sisänurkkiin (seinä/seinä, seinä/katto). Silloin voi jättää nauhan pois sisänurkassa. Riittää, kun käyttää pehmeää saumausmassaa. Pelti estää halkeamat, koska kaikki on kiinnitetty jäykkään peltiin. Asenna katot ilman viistettä. Paina kipsilevy seinälle kattoa vasten. Tarvitaan vain saumausmassa. Olen tehnyt näin useissa huoneissa ilman halkeamia useiden vuosien ajan.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 viestiä
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 viestiä
Olen asettanut LP50 ja nauhan jokaiseen kulmaan tähän asti, ei halkeamia, mutta ehkä liikaa työtä.M meckis sanoi:Käytän yleensä LP50 vplåtvinkel kaikissa sisäkulmissa (seinä/seinä, seinä/katto). Sitten voi jättää nauhan asettamatta sisäkulmaan. Riittää pehmeä tiivistemassa. Levy estää murtumista, koska kaikki on ruuvattu tukevaan levyyn. Asenna katot ilman viistettä. Paina kipsi seinää vasten kattoon.. Vain tiivistettä tarvitaan. Tehty näin useissa huoneissa ilman mitään murtumia useiden vuosien jälkeen.
Klikkaa tästä vastataksesi