Mistä voi ostaa libeller långpass GGC Eskilstuna varten! Olen etsinyt kuin hullu mutta en ole onnistunut, tietääkö joku.

Mistä löydän libelli pitkäpassi GGC Eskilstuna? Tietääkö joku?

• Rautalevy, jossa on kaksi pyöreää aukkoa ja kahva. Levyssä kaiverrus: "Eskilstuna GGC Sweden".
En tiedä juuri kyseisen passepartout'n mitoitusta, koska niitä on niin monta!

Stefan N Stefan N sanoi:
Sopisiko jokin näistä? [linkki]
Onko sinulla kokemusta tuotteista tai toimittajasta?
Jos tuotteet ovat hyviä, meillä on varmaan monia, jotka tarvitsevat ylimääräisiä libeller, mutta jos tuotteet ovat 'rusta'-laatua ja toimittajalla ei ole tietoa eikä tuntumaa siitä, mitä he myyvät, en halua tuhlata aikaani.

F fribygg sanoi:
Onko sinulla kokemusta tuotteista tai toimittajasta?
Jos ne ovat hyviä tuotteita, meitä on varmasti monta, jotka tarvitsevat ylimääräisiä libellejä, mutta jos tuotteet ovat 'rusta'-laadukkaita ja toimittajalta puuttuu tieto ja tunne myymistään tuotteista, tämä ei ole aikani arvoista.
Katso vakava rautakauppa työkaluhyllyllä. Itse ostin Djurbergsista Söderköpingissä muutama vuosi sitten. Poista vanha kiinnitys ja aseta libelle tiivistemassalla, tulee tarpeeksi tukevaksi.

F Frasse07 sanoi:
Katso vakava rautakauppa työkalujen osastolla. Ostin itse Djurbergsilta Söderköpingissä muutama vuosi sitten. Poista vanha fästmannen ja aseta libelli saumausmassaan, se pysyy riittävän tukevasti.
Fästmassan....

Tämä menee vähän aiheen vierestä, mutta luin väärin ja luulin ensin, että etsit liberaaleja Eskilstunasta... :thinking::crysmile:

F Frasse07 sanoi:
Fästmassan....
Kiitos vastauksestasi!

David Wallin David Wallin sanoi:
Tämä menee hieman aiheen ulkopuolelle, mutta ensin luulin virheellisesti, että etsit liberaaleja Eskilstunassa... :thinking::crysmile:
:crysmile::p

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.