K
kloaken: [citat] Kuulostaa järkevältä, näyttää ennemmin kevytbetonilta nopean googlauksen jälkeen. Jos vain katsot kuvaa, se voisi olla rapattu betoniseinä, mutta kun on ollut molemmissa lajikkeissa päällään, tämä on huomattavasti pehmeämpi :p
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
Mr-XXX
Mr-XXX: [citat] Hei! Olen ostanut putket Hornbachilta, ne täytyy pestä puhtaiksi, ja sitten lakkaan ne itse varastossa, alakiskon ja yläkiskon teen itse. Siitä tulee tarpeeksi kestävä, jotta se täyttää bbr-normit kaiteiden osalta.
3 vastausta · 2,9k lukukertaa
C
callelu: Olen istunut vuolemassa itselleni kuksan todella hienosta koivupahkasta, jossa olen säilyttänyt sen luonnollisesti kyhmyisen ulkopuolen. Vaikka olen yrittänyt olla todella tarkka, olen arvioinut paksuuden väärin joissakin kohdissa, koska se on muodoltaan erittäin kyhmyinen ja aaltoileva. Tuntuu kurjalta, jos minun täytyy lopettaa kaikki, koska kaksi pientä aluetta on tällä hetkellä
0 vastausta · 853 lukukertaa
speedbj
speedbj: Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta MIOFOL tuotteista Alankomaista? Onko jälleenmyyjiä Ruotsissa?
0 vastausta · 732 lukukertaa
D
David_Berglund: Löysin tämän ketjun ja päätin linkittää Masonite Beam'in asiakirjan, joka säätelee miten porata reikiä heidän palkkeihinsa. Sivulla 12 on mielestäni melko kryptisesti muotoiltu taulukko, ja selventääkseni tulkintaa voin kertoa, että "hole depth" viittaa ilmeisesti halkaisijaan ja "Product depth" (h) = palkin profiilikorkeus. Joten saa tehdä yksittäisen reiän, joka ulottuu
20 vastausta · 13,0k lukukertaa
·
H
Håkan Jakobsson1: [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] Hei, etsisinko neuvoja tulenkestävän laastin ja tiilen muurauksessa? Aiomme uudistaa avotakkaamme, puhuimme nuohoojan kanssa eikä hän nähnyt ongelmia siinä. Onko jotain mitä olen unohtanut tai mitä täytyy miettiä? Ajatuksena on poistaa murretun osan kulma, jotta kasetti voidaan kääntää neljänneskierroksen ja avata kohti
0 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
sir_daniel
sir_daniel: Halkaise/talja. Helvetinmoinen homma mutta kestävä…
10 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
Z
zingo: [citat] Pystylaudoitus ulkopuolella, listoitus Sisäpuoli: ei mitään, lukuun ottamatta vinotukia vakauden vuoksi
10 vastausta · 2,4k lukukertaa
S
Sson85: Tykkää Scotte LH + Katso heidän kotisivuiltaan Scotter/beckers, sieltä löytyy melko paljon hyödyllistä tietoa.
4 vastausta · 6,5k lukukertaa
·
R
RichardRR: [citat] Kiitos yksityiskohtaisesta selityksestä. Kuten näet täydentävistä vastauksistani, aloitan käsittelemällä alapinnan (Weber Rep 990) ja sen jälkeen arvioin, tarvitseeko minun tehdä jotain yläpuolelle.
13 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
S
sjostranden: Onko mahdollista, että jollakin olisi hyvä konstruktör Tukholmassa, jota voisi suositella? Tarvitsen todistuksen siitä, onko seinä kantava vai ei.
9 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
AJ82
AJ82: Tässä se ehkä selkeytyy hieman, mitä tarkoitan: [bild] Betonilaatta on rutikuiva, mutta vanhan seinän jäljessä on märkää, mikä ilmeisesti viittaa siihen, että betonilaatta ei päästä läpi kosteutta, joka ilmeisesti on siellä? Mutta ehkä kaikissa betonilattioissa on näin?
4 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
N
Nygge72: [citat] Vyötärö kapeimmalta kohdalta on 1471, eli se on 15mm kapeampi kuin alussa/lopussa Hall. Huomaako sen, jos laittaisi vain suoraan ilman leikkaamatta ensimmäistä riviä, ja sitten muotoilisi viimeisen rivin vyötärön mukaan?
12 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
Joakim_Lind
Joakim_Lind: [citat] Jos 2 kpl on hyvin kiinni, niin viimeinen voi todennäköisesti pysyä ihan tavallisella proppullakin.
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
M
Mellanbarn: Oma maku, minusta on viehättävää nähdä, miten vanha talo on muuttunut, ja säästäisin osan siitä.
7 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
P
Anonymiserad 559485: [citat] Kiitos! Sen täytyy olla sateenkestävä.
7 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
É
ÉlPon: Minulla on tarkoitus rakentaa suora porras puiselle pylväälle ja leca-seinälle, joka tulee kuukauden kuluttua. Miten teen seinän näyttämään kauneimmalta/helpoimmalta, kun se kulkee yhtenäisenä kahdessa kerroksessa? Jotta välttäisin halkeamia. Pintakerroksen tulee olla kipsiä. Yläkerran on tarkoitus olla puurunko osb+12mm kipsillä. Alakerrassa ajattelin kiinnittää kipsilevyn
0 vastausta · 620 lukukertaa
·
T
Ted Hörman: Hei! Olen rakentamassa pienempää taloa kevytbetonista ja olen juuri saanut katon paikoilleen. Olen aloittamassa ilmanvaihdon tekemistä nyt ja olen huomannut, että näkemykset ilmanvaihdon toteuttamisesta ovat vaihtelevia. Katto näyttää sisältäpäin seuraavalta: Puupaneeli Rima Muovi 340mm eristys Ilmarako noin 40mm Raakapontti Yap2200 Ilmarako alkaa räystäältä ja johtaa kolmion
0 vastausta · 713 lukukertaa
T
tergo: [citat] voisit kokeilla kiinnittää pienen kipsilevyn palasen seinään esim. 10x10 cm yhdellä ruuvilla ja katsoa, kuinka hyvin se pysyy paikoillaan
35 vastausta · 6,7k lukukertaa
·
R
Rena: [citat] Katsotaan, tuleeko ylimääräistä kerrosta, ellei muuta, on hauska miettiä ;)
6 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
K
Kiwikarini: [citat] Hauska seurata tätä keskustelua! Jos luet tämän kauan sen jälkeen; mitä tukipuita sinulla oli lähimpänä betonilattiaa? Oliko ne puutukipuita vai jotain muuta? Meillä on sama idea kellarissamme, rakentaa ritilät, jotta putket pesukoneeseen olisivat ”näkymättömiä”/
30 vastausta · 6,5k lukukertaa
·
P
Pinkmargera: [citat] Ok, se kuulostaa hyvältä! Kuinka monta ruuvia tulisi kiinnittää diagonaaliin - riittääkö kaksi kumpaankin?
6 vastausta · 3,6k lukukertaa
T
tergo: ei asbestia se on gullfibermatto
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
·
N
Nygge72: [citat] Hyvä idea. Sitä aion tutkia.
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
Z
z_bumbi: Tipla puuliimaa jokaiseen reikään ennen ruuvin kiinnittämistä on toinen menetelmä. Saattaa olla tarpeen lämmittää ruuvi, jos haluat poistaa sen tulevaisuudessa, mutta tavallinen puuliima tarttuu huonosti metalliin. Superliima toimii myös, mutta silloin sinun täytyy lämmittää ruuvi ja lämmitetty superliima ei ole kovin terveellistä. Lisävalintana on, että ohut superliima on
11 vastausta · 4,8k lukukertaa
·
D
droopy: [citat] Jos sinulla on ulkokulmia, on hyvä olla viiste, jolloin on helpompi saada kulmavahvikkeet paikalleen, jota tulisi aina olla ulkokulmissa. Tulee vähemmän ulkonevaa ja välttyy laajalta seinän tasoitukselta. Sisäkulmissa voi leikata niin, että 13-15mm jää viisteestä, kun kohtaavat kokonaisen levyn kanssa, josta on leikattu KOKO viiste pois. Tulee hieman tiiviimpi (esim. ääntä
17 vastausta · 25,5k lukukertaa
Jonatanm535
Jonatanm535: Kiitos päivityksestä. Kiva että löysit käytetyn, on hauska seurata sinua sitten. Olen valanut laatan ja aloitan rungon pystyttämisen pääsiäisenä, jos sää sallii. 12x7,8m. Tulee parvi ensimmäisten 4,8-6 metrin päälle riippuen siitä, mitä ratkaisuja kattotuolitehtaan suunnittelijat päätyvät. Sisäseinä tulee olemaan 5,5m leveä ja päättyy 4,8m kohdalle, joten tarkoitus on
19 vastausta · 5,4k lukukertaa
·
A
Aunty: [citat] tai käytät klackfoder, on monia ratkaisuja
9 vastausta · 2,0k lukukertaa
Jonatan79
Jonatan79: Onko kuvia? Kuten sanottu, huonoa yrittää liittää, ei kestä pitkään.
5 vastausta · 893 lukukertaa
H
hjige: Kiitos kaikista vastauksista! Näyttää siltä, että @prototypenn ratkaisu on valintamme!
6 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.