Hei. Olen rakentanut uudelleen meidän "pizzeriaholvin", joka oli olohuoneessa, kun ostimme talon. Olen tehnyt perinteisen "neliönmuotoisen aukon" ja aion nyt ostaa ovilistat.
Aloitusrakenteena käytettiin 45x70 ja 10 mm lastulevyjä. Aukosta tulee siis 90 mm paksu.
Nyt ongelma on, että ainoat löytämäni ovilistat ovat 80, 95, 110 mm.
Eikö niitä ole 90 mm? Miten te olisitte tehneet?

Et saa päällystää lastulevyä kipsillä? Olisin käyttänyt 95, koska on tyylikkäämpää, että se on hieman epätasainen levyjen kanssa, jos et käytä listoja.

Stefan N Stefan N sanoi:
Du ska inte klä spånet med gips? skulle kört 95 då det är snyggare att det rår lite istället för helt jämnt med skivorna om du inte ska ha foder.
Seinät ovat tapetoituja, joten se ei valitettavasti ole vaihtoehto. Sen sijaan foderia käytetään.

A
K Kallskuret sanoi:
Seinät ovat tapetoidut, joten se ei ole valitettavasti vaihtoehto. Sen sijaan käytetään listoja.
asennat 80mm laajuisen kehyksen, jatkat smygiä ja sitten asennat listat

A Aunty sanoi:
asennat peitelevyn, joka on 80mm, laitat listan smyygille ja sitten asennat listan
En ymmärrä oikein, mitä tarkoitat. Aukon leveys on 90mm. 2 lastulevyä sekä koolaus. Miten asennan peitelevyn, joka on 80mm silloin?

A
Sinä asennat sen niin, että se on linjassa seinän kanssa yhdeltä puolelta. Sillä puolella asennat vain listan tavalliseen tapaan.

Toiselle puolelle asennat 10 mm paksun karmin tai muutaman millin heiton, seinä ei ole varmasti suora. Sitten asennat listan sen päälle tavalliseen tapaan.

A Aunty sanoi:
asennat sen niin, että se on yhtenevä seinän kanssa yhdeltä puolelta. Sillä puolella voit asentaa listat normaalisti.

toiselle puolelle asennat salningin noin 10mm +- muutamia mm, seinä ei varmaan ole suora.
sen jälkeen asennat listat normaalisti
Aha! Kiitos vinkistä. Mutta kuten olen ymmärtänyt, löytämäni laajuudella kulmat ovat pyöreitä, mikä tekee siitä oudon saumauksen.

Tai otat 95mm ja höyläät pois 5mm. Tai säädät virheen, jotta se ei näy, kun listat ovat paikoillaan.

A
K Kallskuret sanoi:
Aha! Kiitos vinkistä. Mutta kuten olen ymmärtänyt, löytämiäni malleja on pyöristetyt kulmat, mikä tekee siitä oudon liitoksen
vedät vuorauksen hieman sisään, jotta saat ohjeen.
näyttää paljon siistimmältä, on vaikea saada jotain näyttämään siistiltä, jos niiden täytyy olla täsmälleen kohdakkain.

A
D Daniel 109 sanoi:
Tai käytät 95mm ja höylää 5mm pois. Tai säädä virhe niin ettei sitä huomaa kun listat ovat paikoillaan.
tai käytät klackfoder, on monia ratkaisuja

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.