1 995 lukukertaa ·
9 vastausta
2k lukukertaa
9 vastausta
Holvikaari poistettu.
Hei. Olen rakentanut uudelleen meidän "pizzeriaholvin", joka oli olohuoneessa, kun ostimme talon. Olen tehnyt perinteisen "neliönmuotoisen aukon" ja aion nyt ostaa ovilistat.
Aloitusrakenteena käytettiin 45x70 ja 10 mm lastulevyjä. Aukosta tulee siis 90 mm paksu.
Nyt ongelma on, että ainoat löytämäni ovilistat ovat 80, 95, 110 mm.
Eikö niitä ole 90 mm? Miten te olisitte tehneet?
Aloitusrakenteena käytettiin 45x70 ja 10 mm lastulevyjä. Aukosta tulee siis 90 mm paksu.
Nyt ongelma on, että ainoat löytämäni ovilistat ovat 80, 95, 110 mm.
Eikö niitä ole 90 mm? Miten te olisitte tehneet?
Sinä asennat sen niin, että se on linjassa seinän kanssa yhdeltä puolelta. Sillä puolella asennat vain listan tavalliseen tapaan.
Toiselle puolelle asennat 10 mm paksun karmin tai muutaman millin heiton, seinä ei ole varmasti suora. Sitten asennat listan sen päälle tavalliseen tapaan.
Toiselle puolelle asennat 10 mm paksun karmin tai muutaman millin heiton, seinä ei ole varmasti suora. Sitten asennat listan sen päälle tavalliseen tapaan.
Aha! Kiitos vinkistä. Mutta kuten olen ymmärtänyt, löytämäni laajuudella kulmat ovat pyöreitä, mikä tekee siitä oudon saumauksen.A Aunty sanoi:
Tai otat 95mm ja höyläät pois 5mm. Tai säädät virheen, jotta se ei näy, kun listat ovat paikoillaan.
vedät vuorauksen hieman sisään, jotta saat ohjeen.K Kallskuret sanoi:
näyttää paljon siistimmältä, on vaikea saada jotain näyttämään siistiltä, jos niiden täytyy olla täsmälleen kohdakkain.
Klikkaa tästä vastataksesi