Hei!
Etsin mustia jauhemaalattuja putkia, joiden paksuus on noin 14 mm, kaiteeseen. Olen etsinyt verkosta, mutta en ole löytänyt mitään, mistä niitä voisi saada?

Asun naapurinani seppä. Häneltä ostan kaikkea mahdollista peltiä. Jos sinulla on seppä lähellä, mene sinne. Heillä on yleensä yhteys pulverimaalaajiin.

• Tykkään
ricebridge ja 1 muu
  • Laddar…
Mr-XXX Mr-XXX sanoi:
Hei!
Etsin mustia pulverimaalattuja putkia, joiden paksuus on noin 14 mm portaankaiteeseen, olen etsinyt verkosta, mutta en ole löytänyt mitään, mistä niitä saa?
Hei! Rakensitko oman portaankaiteesi putkista? Haluaisin tehdä oman metallista ja ajattelin putkia, mutta mietin, jos niistä ei tule tarpeeksi tukevia.. Tuliko sellainen kuin ajattelit? :)

schoolio schoolio sanoi:
Hei! Rakensitko oman porraskaiteesi putkista? Olen kiinnostunut tekemään oman metallista ja ajattelin putkia, mutta ehkä se ei ole tarpeeksi kestävä.. Tuliko siitä sellainen kuin ajattelit? :)
Hei!
Olen ostanut putket Hornbachilta, ne täytyy pestä puhtaiksi, ja sitten lakkaan ne itse varastossa, alakiskon ja yläkiskon teen itse. Siitä tulee tarpeeksi kestävä, jotta se täyttää bbr-normit kaiteiden osalta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.