Senaste aktiviteten
-
NyKarin svarade i tråden Måla/laga puts runt fönster?.Då jag hittat en säck med kalkputs i en bod så tänker jag att det är just kalkputs. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska försöka... -
DDanielSt81 svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Jag vet kanske inte riktigt vilken grupp jag tillhör. Jag har inga problem att prata med mina grannar om allt möjligt när vi träffas...
-
EEddietheguy svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Man ska nog inte driva sin egoism och sina behov alltför hårt så andra påverkas negativt. Det kan uppfattas som negativt av grannar och...
-
Per Eskilsson förvånades av AndersMalmgrens inlägg i tråden Alla som gillar katter - räck upp en hand!.Maui hitta en kompis på dagens tur -
FDet enda politiska jag såg där var information om vad som kommer. ”För oss är bostadspolitiken den viktigaste frågan och vi kommer...
-
FHur var det med att inte slänga skit på oliktänkande😉 //politiskt oberoende❤️
-
DNu är du rejält ute och cyklar anser jag. Menar du på fullt allvar att Debitkort, kreditkort och Swish är olagliga betalningsmedel...
-
DDet verkar vara en alldeles för hög siffra...
-
DEn numera betydligt mer undanskymd biroll skulle jag säga.
-
DJag kan tycka att det är mer barnsligt att roas av prasslande sedlar... 😉
-
DJag är väldigt kritiskt mot att oviljan/oförmågan att använda internet, digitala tjänster eller appar kopplas till demens, sjukdom...
-
Fairlane svarade i tråden Tillfälligt ta ned en liten kraftledning?.@maria01 blir du arg för att jag förklarade att du uppfattat situationen fel, eller var det just för att det var jag? -
Mikael_L svarade i tråden Den stora öltråden!.Ja, den skulle jag haft. Har ju suttit och tittat på det fjället en del idag. -
DMenar du på fullt allvar att du med tvång skulle genomföra ett "köp" med kontanter trots att säljaren tydligt meddelar att denne inte...
-
DDet är i huvudsak äldre som är dementa. Om det är 3 % som lever i digitalt utanförskap, som du skrev, så är ungefär hälften av dem...