1 357 718 läst ·
15 288 svar
1358k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 20 409 inlägg
I 105 dagar har vi nu medicinerat Maui. 😻💔
Här är favorit platsen i sommar, men kattong är även det väldigt populärt.
Han spenderar gärna tid nära sin brother from another mother, Bärra.
Pallen står där för att underlätta för Maui att ta sig upp i soffor och sängar. ♥️
Hur mår han då?
Han åkte på ett bakslag, jag minns inte när, ökad dos (dubblerad) medicin vilket gjorde honom piggare men bakkroppen/ryggen lydde inte som han ville. Han fick inte vara ute i kattgården till en början vilket jag tror gjorde honom ännu mer nedstämd.
Sedan några veckor äter han även kortison mot inflammationen som påverkar nerverna. Och sista veckan är mycket mer rörlig och livlig, fångade till exempel en fjäril som delvis åts upp i uterummet.
Igår hoppade han upp i soffan utan att vara nära att ramla ner, känslan är nästan lite som när barnen tog sina första steg..
Vi har tagit bort nedersta rampen i kattgården och han får vara ute med sin bror.
Han kommer efter och sätter sig vid dörren när han hör att vi bär ut Bärtsson. 😻
Aptiten blir även den bättre, han och torrfodret han äter vägs dagligen och följs upp. ♥️
Ta hand om era svansbarn, vilket jag vet att ni gör.
Tänk även igenom försäkringsnivån, vi maxade ur 60k för längesedan.. 🐈🐅🐈⬛
105 dagar, morgon och kväll...💔
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här är favorit platsen i sommar, men kattong är även det väldigt populärt.
Logga in
Skapa konto
Han spenderar gärna tid nära sin brother from another mother, Bärra.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Pallen står där för att underlätta för Maui att ta sig upp i soffor och sängar. ♥️
Logga in
Skapa konto
Hur mår han då?
Han åkte på ett bakslag, jag minns inte när, ökad dos (dubblerad) medicin vilket gjorde honom piggare men bakkroppen/ryggen lydde inte som han ville. Han fick inte vara ute i kattgården till en början vilket jag tror gjorde honom ännu mer nedstämd.
Sedan några veckor äter han även kortison mot inflammationen som påverkar nerverna. Och sista veckan är mycket mer rörlig och livlig, fångade till exempel en fjäril som delvis åts upp i uterummet.
Igår hoppade han upp i soffan utan att vara nära att ramla ner, känslan är nästan lite som när barnen tog sina första steg..
Vi har tagit bort nedersta rampen i kattgården och han får vara ute med sin bror.
Logga in
Skapa konto
Han kommer efter och sätter sig vid dörren när han hör att vi bär ut Bärtsson. 😻
Aptiten blir även den bättre, han och torrfodret han äter vägs dagligen och följs upp. ♥️
Ta hand om era svansbarn, vilket jag vet att ni gör.
Tänk även igenom försäkringsnivån, vi maxade ur 60k för längesedan.. 🐈🐅🐈⬛
105 dagar, morgon och kväll...💔
Redigerat:
Klicka här för att svara