1 360 288 läst ·
15 323 svar
1360k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 20 750 inlägg
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 489 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 489 inlägg
Idag hände samma sak som vid nyår förra året ..brandvarnarnarna gick igång, och Hampus är livrädd för dom
Jag har skaffat en ny micro och är inte så bekant med den än. (Den utbytta har jag haft i 36 år..)
Jag skulle tina kycklingbitar och istället för 2 minuter blev det inställt på 12...Och gick ut till hönsen och även vattnade på altanen..
Inte bra alls, det bolmade rök och plastlocket smälte och var nära att börja brinna
Av med brandvarnarna och Hamp var borta
Det dröjde ett antal timmar innan han kom tillbaka och ville inte gå in. Han har sovit på altanen nu ikväll. Bar in honom men då gick han ut genom bakdörren. Försökte locka med mat, gick inte heller. Stackars Hamp! 😢 🐈⬛
Jag har skaffat en ny micro och är inte så bekant med den än. (Den utbytta har jag haft i 36 år..)
Jag skulle tina kycklingbitar och istället för 2 minuter blev det inställt på 12...Och gick ut till hönsen och även vattnade på altanen..
Inte bra alls, det bolmade rök och plastlocket smälte och var nära att börja brinna
Av med brandvarnarna och Hamp var borta
Det dröjde ett antal timmar innan han kom tillbaka och ville inte gå in. Han har sovit på altanen nu ikväll. Bar in honom men då gick han ut genom bakdörren. Försökte locka med mat, gick inte heller. Stackars Hamp! 😢 🐈⬛
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 489 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 489 inlägg
Hamp ❤️
Igår var han inne en stund runt midnatt, med rädda ögon, sen ut igen
I morse sov han på altanen, jag öppnade dörren ifall han ville in.
Men han kom inte och nu är fåtöljen tom
Tänk om han inte vill bo här längre!? Hemska tanke 😢 🐈⬛
Igår var han inne en stund runt midnatt, med rädda ögon, sen ut igen
I morse sov han på altanen, jag öppnade dörren ifall han ville in.
Men han kom inte och nu är fåtöljen tom
Tänk om han inte vill bo här längre!? Hemska tanke 😢 🐈⬛
Maui och hans kullsyskon blir 1 år idag! 🎈🎂🎁🐠
Dagen firades med nya leksaker och tonfisk nu på kvällen.
Lite ledsamt att tänka på att han medicinerats mot FIP i nästan ⅓, 115 dagar av hans relativt korta liv. 😿💔
Han piggnar dock på sig mer och mer och tar sig upp på ställen där han inte varit på sedan han blev sjuk. Aptiten blir allt bättre och han börjar så smått att gå upp i vikt igen. 😻♥️
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Dagen firades med nya leksaker och tonfisk nu på kvällen.
Lite ledsamt att tänka på att han medicinerats mot FIP i nästan ⅓, 115 dagar av hans relativt korta liv. 😿💔
Han piggnar dock på sig mer och mer och tar sig upp på ställen där han inte varit på sedan han blev sjuk. Aptiten blir allt bättre och han börjar så smått att gå upp i vikt igen. 😻♥️
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 489 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 489 inlägg
Att.katter är smartare än människor har jag misstänkt länge.
Själv ger jag mig på att klippa ner häcken idag, nu när det är som varmast på em...
Sen när jag nästan håller på och svimma och tar en paus så hittar jag Frasse här, i skuggan...
JAAaa naturligtvis...
Nu sitter jag också här i skuggan...
Häcken är kvar även nästa vecka, eller veckan efter det, eller....
Själv ger jag mig på att klippa ner häcken idag, nu när det är som varmast på em...
Sen när jag nästan håller på och svimma och tar en paus så hittar jag Frasse här, i skuggan...
Logga in
Skapa konto
JAAaa naturligtvis...
Nu sitter jag också här i skuggan...
Häcken är kvar även nästa vecka, eller veckan efter det, eller....
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
I morse låg den här på gräsmattan 🐀😬 Är ju inte helt säker på att det är Ester som är den skyldiga till mordet men hon har suttit i vedboden otaliga timmar och lyssnat och tittat efter något.
Idag njöt hon i skuggan under äppelträdet 😺
Idag njöt hon i skuggan under äppelträdet 😺
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto