Senaste aktiviteten
-
Hep svarade i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Jag fiskar inget. Du ville ha exempel på förolämpning och fick det. Jag kan fler, men jag tror inte det behövs. -
KBytt bank. Får direkt låna amorteringsfritt på mitt hus, som nästan är betalt. Pensionär med segelbåt på Vänern. Nu 19:e säsongen...
-
KSer inte ut som nån sänkning alls. Snarare höjning.
-
KNja, att byta bank är inte så jäkla enkelt. Har av ett visst skäl öppnat konton i två andra banker. Vi pratar förstås om hysterin med...
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Inte kan väl det offentliga vara så odugliga? Nu förolämpar du alla som är positiv till det offentliga.
-
Xxxargs svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Om man har prova båda varianter som jag - först portabel AC under många år (och jag vet inte hur jag skulle ha klarat mig utan denna...
-
KSen räntorna gick upp så är det enda man hört att man ska byta bank. Det är superenkelt nu för tiden. Vi har nog haft tre olika banker...
-
CSkulle dra fast en grej i skruvstädet, då sprack det ☹️ Jäkla skräp de sålde på Biltema för 30 år sen.
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nja, det offentliga reglerar hur mycket nätägarna får ta ut i avgifter.
-
WHär ser du vad jag har köpt. Tillkommer lådfronter och en bänkskiva. Och eventuellt täcksidor. //AA
-
SLyft förrådstak 40cm. Tigersåg, cirkelsåg, yxa, hammare, stämp, domkraft, spikpicka tumstock, koben, fogsvans och lite annat...
-
KHär blir det en tråkig köttfärssås på muurika men smakar så mycket bättre på muurikan än i pannan 😜
-
SBytt alla stavarna på trappstegen till husvagnen. Får räcka för idag, det är trots allt midsommardagen.
-
NJag kommer nog aldrig riktigt förstå sånt här resonemang. "Jag äger därför kan jag". Dvs, kör på och skit i andra. Ingen diskussion...
-
KTrädgården producerar gurkor snabbare än vi kan äta dem så idag blev det gurksallad gånger två tillsammans med karré 🥒🥒🥒
-
KGrillade lammracks, getostcreme, sparris, potatishalvor, zucchini, tomatsallad. Mmmm.
-
Ffribygg svarade i tråden Träaltan på stenpir.Bygg däcket på hjul så du kan dra det FRÅN stranden vid storm eller isvinter
-
Matti_75 svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Tänk på att sträva det ordentligt -
KVar vill de stå då? Klassiska taxi-stolpen är ett minne blott (ok, den finns men det är inte där de flesta körningar fås). Folk bokar...
-
Ssaiter svarade i tråden Ställa tvättmaskin och tumlare på IKEA Överskåp?.Här ser du vad jag har köpt. Tillkommer lådfronter och en bänkskiva. Och eventuellt täcksidor. //AA
-
Eelmont svarade i tråden Elledningar bakom betong.Är det en betongvägg så går ledningarna rakt upp/ner, man drar inte ledningar i sidled för då är risken att betongen rycker loss rören...