Senaste aktiviteten
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Om wowsers är ett betyg på svenska så får den här det. Vill nog säga bäst i år. Så många smaker. Mmm.
-
Zzimbas svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Törs du inte fråga så kanske är det dags att flytta.
-
ZSkaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Läser man den här tråden förstår man inte hur taxi går runt. 11 timmars arbetsdag men ändå så lite att köra att de inte kör mer än 60mil...
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Det finns ingen motsättning mellan det och att betalningen sker med autogiro. För att återgå till mitt exempel med trängselskatt skickar... -
RRobbban77 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Lite fler bilder, även lilla altanen blev med rejäla stöd och bågnar, drar jag ett snöre så böjer den ut med 2cm
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Det har inget att göra med att vara kritisk. Det är bara så att det kräver mindre arbetsinsats att någon väldigt enstaka gång aktivt... -
JJohnKlint svarade i tråden Byta köksblandare på denna bänk.ok. Antar att jag måste göra ett nytt hål i diskbänken för tex denna blandare? Samt använda täckbricka för att täcka gamla hålen
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Du är lite svår att förstå just nu. Jag frågar dig om du tycker att autogiro är: och du svarar: Men en stund innan skrev du: -
JSläpp båda muttrarna underifrån så du får loss blandaren!
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Det är tämligen enkelt då den (monetära) kostnaden för ett kort från Northmill är noll. Eller tänker du på någon annan slags kostnad? -
BTyckte det funkade väldigt smidigt när jag gjorde det härom veckan. Allt med fotboll är förstås fyrt och iom. att det pågår mer än en...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Tyckte det funkade väldigt smidigt när jag gjorde det härom veckan. Allt med fotboll är förstås fyrt och iom. att det pågår mer än en... -
Alfredo svarade i tråden Vad blir det för mat?.Inga tankar kring den rostade löken? 😂 -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Fast det blir ett slags snitt även på elsidan Walinders formler ger ju att vi inte behöver dimensionera för värsta fallet.
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.OK. Då misstolkade jag: som att det numera var en i det närmaste utdöd tjänst som borde undvikas. -
Bvar det samma företag?
-
Bvar betongbilen och gubbarna från samma firma?
-
BBästerortarn svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% mer effekt 2. Perfekta grillkvällen handlar lika mycket om sällskapet som grillen och maten. Sensommarkväll, jag tänker mig att...
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Ytterligare en mycket bra.
-
Alfredo svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Frånvaron av konflikt säger inte mycket om förekomsten av "riktiga" gränsrör. Åtminstone en av mina grannar och jag är helt överens om... -
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Ett autogiromedgivande "drar" inget månadsvis utan förenklar min betalning när det finns en skuld att betala. Exempelvis drar... -
Aajn82 svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..För TS skriver att de markerat ut gränsen, så det verkar inte vara någon konflikt om var den går
-
Alfredo svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Varför antar du och flera andra att några officiella gränsrör är inblandade?