Senaste aktiviteten
-
RRolle85 svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Du sökte på ac hus genom vägg?
-
GGanescha svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Det är väl bara googla! Kan göra det åt dig...
-
harrebarre svarade i tråden Hur ytbehandla garagedörr av furu?.Tack! Har hämtat prover för lasyr av trebitt som iallafall ser lovande ut. Lasyr, och sen opigmenterad lasyr vid efterbehandling känns... -
RRolle85 svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Ok kan du länka till de?
-
GGanescha svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Ja, finns massor av lösningar.
-
Ppoba53 svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.En köpresa som började med reklam för en Parkside nätdriven stånghäcksax för 799:- för några månader sedan. Efter lite sökningar på YT...
-
Mikael_L svarade i tråden Vad blir det för mat?.Bra tips. De jag gjorde igår hade blivit mycket bättre så, för den största nackdelen var att det var knappt något alls drag i... -
RRolle85 skapade tråden Ansluta ac slang genom fasad? i forumet Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass.Har ett attefallshus där vi hade velat ha en AC men hade velat ansluta slangen i väggen istället för att leda ut genom fönstret. Finns...
-
PPin svarade i tråden Den stora öltråden!.
-
LDet blev ju jättebra, nästa gång skulle du kunna rispa fram ett mönster i biten du passar in så att den mer liknar träet som sitter intill.
-
LHelt rätt! Idag kör dom ganska mycket ljusa eller vitbetsade träslag och ljus klädsel. Din färgkombination är mycket mer 50-60-tal...
-
Pel063 svarade i tråden Hydropress och waterite micronizer.Jo luften ska inte försvinna på så kort tid -
Huddingebo gillade jonaseriks inlägg i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Om du bryer sdtrömmen, drar ut spisen och fotar skylten, det finns 2 modeller på spisar. en trn 380/400V och den amdra står det 380/N... -
Huddingebo gillade Thomas_Blekinges inlägg i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Du har väl läst att TS vill behålla spisen av personliga skäl. -
Huddingebo gillade Christina B Danielssons inlägg i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Hej, jag kommer börja med att försöka prata med Husqvarna/Electrolux och sedan kontakta en bra spis/vitvaru -fixare om jag stöter på... -
Huddingebo gillade hempularens inlägg i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Jag säger nog också, kvalitet och kvalitet. Detta att jordfelsbrytaren löser ut nu beror ju på att plattan är trasig. Du har en... -
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det är sant. Men om jag köper bilen behöver jag inte sälja den efter 3 eller xantal år! Jag äger bilen, vill inte nån köpa den eller... -
Aalf-erik svarade i tråden Yale ENTR S.Hej. är det någon som har bra information angående Yale ENTR S lås. hur man parar ihop knappsatsen med låset. Får...
-
DSpisplattor av fabrikatet Ego är väl det närmaste original man kan komma, dom har varit med i leken i "alla tider".
-
HHarmagedon svarade i tråden Häckoxbär hård beskäring.Jag har sett folk kapa dem helt som fått jättefina häckar igen efter bara några säsonger. Gissar att det inte är optimalt att göra det...
-
FLycka till. Jag har samma erfarenhet som fluxor, att det tenderar att nypa om man försöker borra upp hål.
-
Jjonaserik svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Om du bryer sdtrömmen, drar ut spisen och fotar skylten, det finns 2 modeller på spisar. en trn 380/400V och den amdra står det 380/N...
-
DDu har helt rätt. Vi stoppar all utbyggnad av ökad elproduktion, framförallt planerbar basenergi. Det är ju faktiskt minuspriser lite...