Senaste aktiviteten
-
edtmwed svarade i tråden Går det att installera utluft från köksfläkt här tror ni?.Skåpen bredvid spisen är bara 32 djupa och om jag skaffar ett nytt köksskåp med inbyggd kolfläkt är de 37 djupa. En fristående kan ha... -
NNiklas Laine skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
DDilato svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Mediciner renas inte i reningsverk så dom hamnar i vattendrag, sjöar och hav. Ansamlas i vattenlevande djur som vi eller vår blivande...
-
RDå var det inte så mycket att tänka på än att fortsätta bila. Det var svårt och krävande och röret som gick till högersida gick i taket...
-
Bbjoesk svarade i tråden CTEK Njord.Bilfogar hur det ser ut för mig i appen efter att ha bytt från laddare till nanogrid uppe i vänstra hörnet. Var det detta du funderade...
-
EEdlunn svarade i tråden Herdin hårdwaxolja sämre än Osmo?.Herdins är helt klart sämre, måste underhållas oftare och ger inte samma vattenavvisande yta.
-
Nnevinator svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Julamaskinen har ingen slirkoppling. Lutar man för mycket en bit ner i hålet blir det blåmärken. Dock håller den länge och klarar...
-
KKråkson svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Bolaget man betalar biljetten till är detsamma, men markägarna var olika. Jag kommer nog bara att betala och släppa det här, det är inte...
-
Appendix gillade Utsliten och utdömds inlägg i tråden Stämde grannen: servitut för rörledningar fanns.Kanske skulle ta och stämma kommunen här hemma. Vi har kommunalt VA-rakt över vår fastighet utan servitut. Har grannens...