Senaste aktiviteten
-
Kvackatore svarade i tråden Bygga staket mot granne som inte håller med om gränsen?.TS @Svensson8 hur har det gått? Är staketet på plats? -
Ffsn svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Din stackare. Det måste vara ett handikapp att vara så skör och ha så obefintligt självförtroende. Finns det nåt mer uppenbart som du...
-
Håll inne betalningen tills altanen är som avtalad. -
Farstatjej90 svarade i tråden Hur lossar jag plastmatta från tröskel?.Värm för att lossa limmet, sen stick in något mellan mattan och tröskeln. -
MMWHN svarade i tråden Energidelning, ny lag!.I propositionen står det att det ska vara inom samma elområde. Men behöver inte vara samma elleverantör.
-
HHusMedHistoria svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Det har jag aldrig hört talas om. Var står det? Vilken lag?
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.De flesta vill nog dock inte spendera dötiden på en snabbladdare, det är nog inte bästa platsen att ragga taxikunder på.
-
TAh, så de taxiskyltade Enyaq som jag ser i stan är alltså felskyltade eller ombyggda med en förbränningsmotor 🤔
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Tror fortfarande, även i Stockholm, att ”onödig” laddtid överskrider några service per år. Man ser sjukt mycket taxibilar som laddar...
-
13th Marine svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Ah, så de taxiskyltade Enyaq som jag ser i stan är alltså felskyltade eller ombyggda med en förbränningsmotor 🤔 -
PNär jag frågade min kompis som är rörmokare svarade han "så hårt man kan med händerna och sen ett halvt varv med skiftnyckeln" ....okej...
-
LHåller på att konventera till vattenburen värme med radiatorer, har fastat för LK:s system, men blir inte klock på kopplingen av deras...
-
Roga1337 svarade i tråden Den stora öltråden!.Några av mina Midsommarbira…som intogs växelvis med Snapsarna samt Drinkar/ Cava/Vitt & Rött vin👌 -
FredrikR svarade i tråden Vad dricker du idag?.Inte idag men väl igår, Lynchburg Lemonade. -
Intet svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Helt enig. fsn,s bristande förmåga att uttrycka sig begripligt, är en tydlig indikation på vår uppfattning. Hans omogna, aggressiva... -
RRobbban77 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.De vibrerade lite iaf såg jag. Så från bilderna att döma så anser ni inte det orimligt att de ska åtgärda plattan? Har testat ställa...
-
DennisCA svarade i tråden Humorhörnan .... -
RRoger Törnros gillade Larsas inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Funkade det förra året lär väl backventil mm vara på plats. Skulle gissa pumpen drar luft i den misshandlade kopplingen. Något liknande...