Senaste aktiviteten
-
Ffusion skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
Ffusion skrattade åt Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Tio mils körning antar jag att du menar. -
Pen svarade i tråden Hur kan detta ske på en ny nibe S1256 bergvärmepump?.Bilderna ovan visar beteendet vid ren underhållsvärmning utan vattenförbrukning. Om jag istället tittar på ett fall när någon börjar att... -
KKjell_G svarade i tråden Vad blir det för mat?.Tre ess - sallad, sill o spenatpaj.
-
Oldboy svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Du skiter vad du äter och dricker. Huvudsakligen tror jag det är pga mediciner. Då talar vi rena klassiska utedass-rester. Talar vi... -
KPizzakväll o match 🇸🇪👌🏻😋
-
KMidsommarafton var 27 grader varm härnere i Skåne.. .. vi käkade sillunch ute på balkongen .. & eftermiddagsfikade på innergården -...
-
KHemmagjord inlagd sill med ingefära & lime. Kokt potatis. Ägg med skagenröra (varken äggen eller röran var hemmagjorda). Falu rågrut med...
-
KJag skriver kanske lite mer imorgon.
-
KMixad grill tigerräkor, oxfile, kyckling , revbensspjäll och potatissallad. En god Mojito och öl. Lyckad dag , slapp regn och nu kom solen🌞
-
Fairlane svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jag känner en del personer som kör/har kört taxi och det är mycket väntan mellan körningarna, iallafall i Stockholm. Ok, en fredagskväll... -
JPTS svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Va den nu heter eller kallas så ser den lite sliten ut på ena sidan.. -
BBamsefar svarade i tråden Home Assistant.https://www.ahlsell.se/products/ventilation/luftdon/franluftsdon/franluftsdon---smadon/6620151 På ett ungefär. Jag vet att det funnits...
-
Ffribygg svarade i tråden Sanera gammal infiltration.OT: Skiten luktar illa, detsamma gäller hönsgödsel, välbrunnen ko eller hästgödsel är att föredra ur luktsynpunkt.
-
Kkarlmb svarade i tråden Home Assistant.Hur ser ditt spjäll ut, är det inte en butterfly, ala gasspjäll?
-
SSolvide svarade i tråden Varför vill ingen ge offert på elrenovering?.Fråga inte mig. Det var Villaägarnas jurist samt samarbetsadvokat som hänvisade till det först. Känns dock mer som om det är en ursäkt...
-
Nötegårdsgubben gillade Tjälkrokens inlägg i tråden Stämde grannen: servitut för rörledningar fanns.Det verkar som att de sökte officialservitut redan för 2 år sedan innan tingsrättsprocessen satte igång. De fick snabbt nej då... -
BBamsefar svarade i tråden Home Assistant.Hmmm intressant - men de verkar vara 90 grader bara - jag behöver flera varv typ. Men det är ändå kanske en nödlösning, då behöver jag...
-
FSom vanligt har man missat det väsentligaste - vad innebär ommålningen i arbete? Underhåll och bättring är ju ngt som i stort sett alla...
-
Centano svarade i tråden Kakla i fuktig hörna av källaren?.Du får leta reda på ett system som klarar tillskjutande fukt. -
Nötegårdsgubben älskade Frustrators inlägg i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Hemligheten är att inte fråga om lov avseende maten... Passade på att börja röka laxen innan frun kom hem. Sen fick jag skäll förstås... -
AAnders_Nilsson svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Tack för ett ärligt svar, du har just sparat mig tre tusen. Då är det borrhammare av monstermodell som gäller. Kanske en beg Hilti från...