Senaste aktiviteten
-
BDe kanske ska starta en äppelodling. Fråga. Kan ju vara stordriftsfördelar med att ni beställer träden gemensamt. För jag förstår om vi...
-
FSkule säga 99-101% trären. Akrylaten är svår.
-
Ffribygg svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Utesluter du att bulten kommit dit med hjälp av tyngdlagen och sen pressats ner av välten? Att bilar pressar ner m12 bultar i solvarm...
-
JSkaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
KJag tycker du ska göra en lönndörr, jag kan använda den för att hitta ut själv.
-
UUffe6 svarade i tråden Hur kan detta ske på en ny nibe S1256 bergvärmepump?.Det gick på garantin till sist. De var här i förrgår och bytte elpatron och satte om EXP/SÄK till returen. Tydligen hade det enligt...
-
Roga1337 skrattade åt Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….” -
Ffribygg svarade i tråden Vill byta ytterdörr men har ovanligt mått....Nej. Sätt dörren i träväggen innanför fasadteglet, det blir varmare inne då än om dörren sitter i kalla delen av väggen.
-
13th Marine svarade i tråden CTEK Njord.Visste inte att funktionen fanns, men ser inte min heller just nu. -
GMan plockar ju knappast bort lister! Iaf om vi pratar dörrfoder, fönsterfoder, golv och taklister. Har aldrig någonsin sett en målare...
-
WWeimik svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Man kan i alla fall konstatera att det är extremt dumt att inte ansöka om lagfart, i synnerhet om man inte tar fastigheten i anspråk...
-
GBeror på vad man kommer överens om. Klart vanligare att tapetsera ett par mm ut på listen än att ta bort dom. Blir en finare övergång.
-
GOm du ser dig omkring inser du i så fall att de flesta som tapetserar är dårar. Detta är som redan sagts inget onormalt, utan det...
-
BBor i gammalt hus brädhus med tegelfasad. Vi vill byta ytterdörr, hålet i teglet är 97x213. får man in en 10x21 där? Kan man såga lite i...
-
JNu har jag flera dagar utan problem (utom ett som var mitt eget fel). Men kartan är full av virtuella staket för att hindra klipparen...
-
Ceciliasod65 svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..De kanske ska sälja och då är det bra att mäklaren vet exakt tomtgräns 😄 -
Ffribygg svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Att golvbrunnen sitter i golvet är uppenbart, den ska du byta. Jag skulle välja en ny brunn som går vertikalt genom golvet (undvika...