Senaste aktiviteten
-
CHar du inte fått svar på Reddit? Tycker mig känna igen bilderna.
-
Farstatjej90 svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt. -
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Den har jag lossat på ja. Delen jag söker är den del som ska in i plasten på sista bilden. Skruven i hon (som jag lossat på) ska sen... -
MDet finns väl två hudusakliga sätt som moderna bilar detektera att du håller i ratten: - Via kapacitiva sensorer: Då kan det vara...
-
DDilato svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Har du lossat skruven som sitter kvar? På bilden sitter den delen du söker kvar...
-
W”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
LLinneaBee gillade Larsas inlägg i tråden Dags för utbyggnad av vår villa, behöver tips på bra byggare.Kolla med https://www.projektchef.nu/ Fick kontakt med Peter här på forumet då jag hade svårt att få vettiga offerter på mitt projekt...
-
WVerkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida?
-
FDet mest avvikande är väl detta. Rent monteringsfel anser jag. Om du inte är nöjd med kvaliten på de handsågade stenskivorna, river Du...
-
FTycker det ser ut som en ganska tråkig sortering av plattor. Överlag ser dom ganska fult sågade ut. Nån liten flisa här o där får man...
-
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Nej, det är alltså två delar. På skruven som är kvar i hon satt en som liknar det jag länkade ovanför. Den delen är helt trasig och... -
SVälkommen till Byggahus! Katter vin nöff på dig själv!
-
SågspånPappspikEternit gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Guldlök, try och spirea. -
DDilato svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Den gamla sitter ju kvar i diskhon, lossa, limma tillbaks och skruva ihop. Eller så köper du en ny bottenventil/korgventil eller helst...
-
SågspånPappspikEternit gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Pelargonerna verkar trivas i år, har tagit en hel del skott som nu börjar växa till sig. -
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Kan detta vara rätt? Expansionsfix kallar denna sidan det för. Om det nu är rätt del. Den gamla är tyvärr helt trasig... -
BBitterhetsakademin svarade i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Guldlök, try och spirea.
-
CBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
TTommyC blev ledsen av Bitterhetsakademins inlägg i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.För bra precis sextio år sedan hösten 1966 gick en epok i graven, Jernbolaget i Eskilstuna som under sin storhetstid haft 600 anställda...
-
Du får väl fråga. Vi har inte en aning om vad de tänker göra och således kan vi inte komma med någon vettig input -
Verkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida? -
FOm du bara ska ner till krypgrunden med avloppen så är det ju en oerhört blygsam kostnad att installera nya nu när golvskivorna är...
-
PMixad grill tigerräkor, oxfile, kyckling , revbensspjäll och potatissallad. En god Mojito och öl. Lyckad dag , slapp regn och nu kom solen🌞
-
Hhempularen gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Samfälligheten har infört straffavgift för vatten. Är det lagligt?.Ja, i korthet så får styrelsen bestämma sig: Antingen så har man fattat ett beslut av den typen som stämman skall avgöra. Och då har...
-
TGlad midsommar