Senaste aktiviteten
-
DOK. Jag föredrar nog att handla vissa produkter på andra ställen där de finns för halva priset. Sen har jag heller aldrig sett en butik...
-
Zz_bumbi svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Grundmaterialet till ett rejält rivertable! :D En motorsåg för att få ner det i storlek nog att såga upp med motorsågsjigg eller en...
-
AAndersS svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Och krasst vet man inte vad totala kostnaden blir förrän dagen bilen byts dvs inköp inbyte, drivmedel, service, reparation, osv. Min...
-
UMycket bra suris, som vanligt från Elmeleven. 🍻
-
UTrevlig Black IPA, rostad och fruktig med lite kaffeton. Fin kombo som innehåller mycket om man grottar ned sig. I vilket fall så...
-
Mmortimer svarade i tråden Rörspetsbrunn.Bra det löste sig. Har du haft olika dimensioner och kanske råkat ut för kavitation tro ?
-
DHandlar du allt du äter i samma butik också?
-
DAtt en bank skulle vägra dig att ha kvar ett lån som du skött å amorterat prickfritt finns inte på pappret. Menade verkligen banken att...
-
DDet ÄR ju faktiskt fredag även på midsommarafton!
-
JHelstatliga Vattenfall har alltså höjt med närmare 200 % under perioden 2005-2024. Värst av alla. Något vi som är kunder hos Vattenfall...
-
FredrikR svarade i tråden Humorhörnan ....Glad midsommar på Er! -
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Så är det tyvärr till en stor del. Här har man också undrat hur staten tänkt. Visst min första bil var ju plugin och det var... -
AAndersS svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det som idag skrivs om och ska ersätta hybrid är "räckviddsförlängare" som enbart är en drivmedelsbaserad batteriladdare.
-
Mmaria01 förvånades av aents inlägg i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Tror det är huset på bild här.
-
Är det inte så att en stor del av nyförsäljningen av hybrider är företagsleasing/företagsbilar, där hybrid väljs pga det lägre... -
RFör att det är ett jäkla projekt att byta?