Senaste aktiviteten
-
DVad hade du för förslag? Mina skulle vara ”fucking” och ”cunt”.
-
ROm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
IÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
DLantmäteriet tycker att Micaels snopp(ö) är för liten...
-
IHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
A28x145 går fint. Allt handlar om cc på skruvreglarna. Max 60cm så klarar du dig bra. Jag satte ca 50, mest för att då gick det jämnt ut
-
13th Marine svarade i tråden Odlingshörnan...Det blev inget av mina frösådda lökar, de hade börjat skrumpna ihop när jag satte ut dem, och ett fåtal to sig. -
13th Marine svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Har en del hybrider i området, de flesta någon form av tjänstebilar och de flesta av dessa verkar inte köras på el. -
PPetterzon gillade Liss-1s inlägg i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Gamla esmi-reläer, inte lämpligt att ha på vinden- börjar nog bli dåliga om dom surrar- kontakta elektriker och flytta funktionen till...
-
Stefan N svarade i tråden Fylla ut hörn i dörröppning? Betongvägg.Sätt dit ny omfattning sen kör gipsputs för att fylla ut. -
SSaelen svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Know your Customer = Kundkännedom. 500 frågor för stt på nåder kanske få öppna ett bankkonto. Allt för att motverka penningtvätt men...
-
SStaffan-N svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Har de i själva verket räknat ut att ett snitthushåll inte har råd med en snittvilla?
-
DVar rädda om er vid sommarens byggprojekt!
-
DSå långt har det gått med Sveriges textilhuvudstad. Inte en tråd kvar.
-
MMolnius svarade i tråden Bygga boulebana - vilket grus?.Jag byggde boulebana hemma för kanske 10 år sen och sökte runt väldigt mycket då för instruktioner men det stod olika överallt vilket...
-
Dalbotant svarade i tråden Odlingshörnan...Fina purjolökar! Mina blev eländiga i år, vet inte riktigt varför. Sår i samma typ av tråg som du. Har alltid blivit bra hittills. Ev... -
Mmartin.sveg svarade i tråden Digitala stämmor / röstningar samfälligheter.Du tänker rätt. Fysiska röstkort, ett per fastighet, är en god idé. Det blir lite mer komplicerat i ett digitalt möte, men en inloggad...
-
Bb8q svarade i tråden Humorhörnan ....Det ÄR ju faktiskt fredag även på midsommarafton!