Senaste aktiviteten
-
LHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
CÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
MMax R70 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Dåligt fondutbud via Robur!! Nu är du allt ute och cyklar - Läs på lite!!
-
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Det här har ju gått alldeles för långt, och är egentligen ganska enkelt... Vad är det med byggahus i den här tråden? Men nej. Det... -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Du jobbar snabbare än jag. På fem minuter skulle jag inte ens hinna researcha vilken bank jag borde byta till. -
Aante.b svarade i tråden Bahco minimaster ACC låter förjävligt.Var sitter kondensatorn ska byta till nya motorer?
-
SMin erfarenhet är att man fundera både en och två gånger innan man väljer att handla av ByggHemma.
-
DKnappast, men Swedbank är en konstig bank, jag sökte ett lån på 50000 när jag var färdig civilingenjör, (hade av dålig vana haft...
-
BBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
PPligg85 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Men varför säger alla BYT. Har inte de allra flesta människor flera banker? Öppna nytt konto på annan bank görs via bank-id på någon...
-
FredrikR svarade i tråden Är det kaklat direkt på betongen?.Menar du att det skulle vara tätskikt hela vägen mot dörrkarmen? Eller ser du in bakom kaklet menar du? Är fotot taget från badrummet? -
DSom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
BNi som byggt Max Attefall, hur drog ni vattnet vidare från inkommande vatten i huset? I ritningspaketet ingår ingen VVS ritning, någon...
-
Frustrator svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Han skrev ju bara att han kommer vidarebefordra informationen när han säljer båten? Är väl precis så man ska göra, "jag har moddat båten... -
RReallo gillade Utsättarens inlägg i tråden Besiktningsmannen kände säljaren i hemlighet - missade brister för 175 000 kr.-”Det fattas ett lav med tegel här” -”öh den tekniska livslängden hos teglet har uppnåtts” Låter lite som tysken i Family Guy som...
-
Fairlane svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Jag misstänker att du menar god man? Det hade absolut kunnat bli ett högre bud, eller ett lägre, eller samma. Om man hade hamnat i... -
PSom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Det är uppenbarligen bara ett ord man slänger sig med om saker andra gör. -
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,94%, Länsförsäkringar, 2 138 000, 3 månader (rörlig) ..." S0L0 har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på... -
useless svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Du funderade aldrig på att byta bank någon gång under dessa 30 katastrofala år? -
Om du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå... -
Nötegårdsgubben svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Oväntat. Handelsbanken är den bank jag haft och lämnat som jag tyckte var smidigast att byta från, vilket jag gillar. Deras upplägg med... -
FFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
FOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...