Senaste aktiviteten
-
MKnappast, men Swedbank är en konstig bank, jag sökte ett lån på 50000 när jag var färdig civilingenjör, (hade av dålig vana haft...
-
SVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
PÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
Hhögis1968 svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer
-
JOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
JHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
HHybro svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Nu är detta inga vikdörrar som går innåt. Och luckorna har fullt stöd i nederkant. Står troligen emot en hel del översköljande vatten...
-
kashieda svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Vad är skadan? Innan en skada är bekräftad finns det inget för kommunen att ansvara för. -
EOm dom laddar varje lunch så beror det nog på att dom kört 30 mil privat kvällen innan 😂. Jag skulle säga att 90% av hantverkare rör sig...
-
yonna svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Man ska välja sort som inte lockar bladlöss. Bohuslind, E-planta, är en. -
Swedbank var totalt ointresserade när vi som nyexaminerade behövde bolån, så det har vi aldrig frågat dem om efter det. Sparkonton hos... -
ZAlla banker är skyldiga att redovisa snittränta de ger ut. Bara jämföra alla och inte nöja sig med något dåligt. Swedbank har snitt på...
-
PPligg85 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Prova deras Private Banking eller i alla fall Premium så har du någon som svarar när du ringer deras direktnummer och låser upp dörren...
-
JJa, det där var ju ganska dåligt. När man tapetsera så plockar man bort allt innan. Det betyder uttag, strömbrytare, alla lister osv...
-
Snnica gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade... -
JSom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
JDet väl "så där ut" 🙄 ett tips är ju att måla listerna innan tapeterna sätts upp... Tror för övrigt att de flesta som tapetserar själv...
-
JJamtstårscha förvånades av Håkan Persson3468s inlägg i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Är det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite...
-
JDet är ju rent fruktansvärt! Var det han som kladdade på termostaten också? Är det så illa överallt?
-
BByggaren Bengt gillade stareezs inlägg i tråden Källaren med garage från -53, med tillhörande hus såklart...Nu kommer äntligen lite torrare bilder. Den nya dräneringen av källarväggarna fungerar som den ska! Vi monterar dränerade skivor...