Senaste aktiviteten
-
JJa, det där var ju ganska dåligt. När man tapetsera så plockar man bort allt innan. Det betyder uttag, strömbrytare, alla lister osv...
-
Snnica gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade... -
JSom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
JDet väl "så där ut" 🙄 ett tips är ju att måla listerna innan tapeterna sätts upp... Tror för övrigt att de flesta som tapetserar själv...
-
JJamtstårscha förvånades av Håkan Persson3468s inlägg i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Är det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite...
-
JDet är ju rent fruktansvärt! Var det han som kladdade på termostaten också? Är det så illa överallt?
-
BByggaren Bengt gillade stareezs inlägg i tråden Källaren med garage från -53, med tillhörande hus såklart...Nu kommer äntligen lite torrare bilder. Den nya dräneringen av källarväggarna fungerar som den ska! Vi monterar dränerade skivor...
-
ZZodde svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Tänkte samma sak. Frågan är om det är Byggahus egen formulering eller om Bygghemma verkligen skrev just så i sin motivering. Gjorde...
-
ZEtt pris som är 2,5 gånger lägre, är det alltså negativt?
-
Appendix svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Lönen är död. Länge leve ränta på ränta *du du du du* -
GGunnar Stoltz svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.BYT BANK, jag hade med Swedbank i 30 år katastrof !!!!!!
-
Appendix svarade i tråden Vad innebär de nya reglerna för energideklaration.Om du ska ha en diskussion får du ju kanske komma med några roliga påståenden om det nya. Vad är intressant. vad är kontroversiellt. vad... -
Al Yasso svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Sämsta ba Sämsta bank. haft de i 25 år. nu när man behövde låna till Attefallshuset visade de fingret. Byte till Nordea bolånet som är... -
GHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
KKanelbullen123 svarade i tråden Makita-klubben (för nördar).Provkört lite mer nu Pumpen - inte optimal för att pumpa VM-fotbollen från Coop. Bryter direkt trots att trycket inte uppnått, tror det...
-
SSir Duke gillade Mikael_Ls inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Men tur i eländet att solen lyste riktigt bra idag. 60kWh producerade mina paneler. ca 15kWh laddade bilen, och ungefär samma mängd...
-
Kkarlmb svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Bara byt. Du kommer aldrig längta tillbaka.
-
KÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
KÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
KVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
KHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Att en bank skulle vägra dig att ha kvar ett lån som du skött å amorterat prickfritt finns inte på pappret. Menade verkligen banken att...
-
Shttps://www.biolaboratorium.com/products/natriumpercarbonat-5kg-biolaboratorium?srsltid=AfmBOoroMKaAeS0tOkBuc36-_AOrlkhBJlatJvDF5VNWFLEn0...