Tagg: panel
Här samlar vi allt om panel.
Andra taggar som innehåller ordet panel är: paneler, solpaneler, ytterpanel, träpanel, solpanel, glespanel, liggande-panel, takpanel, fasadpanel, akustikpanel
-
F
Nätverks- och lågspänningskabel bakom liggande panel
I ett tvåvåningshus med liggande panel vill jag dra nätverkskabel och 12V-lågspänningskabel från kallvinden ner till två olika höjder längs med... -
Sekelskiftesfasad med blandad stående och liggande panel
Jag tänkt till året bygga en komplementbyggnad, och är lite inne på att få till en lite mer "sekelskiftesstil" Lite liknande Tareq/Sofias gästhus... -
K
Bästa sättet att fästa panel? Spik/clips?
Ska sätta asp-panel, troligen 12*65mm. Det finns clips eller så kan man använda små spik o använda dolt. Vilket är bäst egentligen? I mitt fall... -
F
Vilken ytterpanel föredrar ni?
Vi ska byta panel på huset, Ett stort trähus, två våningar. Panelen måste bytas efter tidigare vattenskada, vi kan inte byta delar av den. Den är... -
Bred handhyvlad slätpanel inomhus?
Vi har gammal panel i ett av våra hus som jag tror kallas för slätpanel. Tyvärr är den i dåligt skick av djur och fukt :( Vi vill sätta in ny men... -
E
Tips på att sätta mdf skiva på vägg.
Hej, Vi har tänkt oss pigga upp hallen som går genom vår lägenhet och göra den mer ombonad. Vår tanke är att ha tapet halva vägen, en list i... -
J
Vatten under överbleck
Hej, Någon som vet eller har en hypotes över vad det kan vara för fel som gör att vatten kommer ut under blecket? Se film. Tack på förhand! :) -
D
Isolera garage utan att panelen är öppen upp och nertill
Tjena har en garage på ca 45kvm som jag går i tankarna på att isolera, tanken är att det alltid ska va en grundvärme i garaget. Har spånat i olika... -
Hej, Någon som vet hur denna panel till en bastu fungerar?
Hej, har en bastu från 70-talen som fanns i huset när vi köpte den. När man vrider den vänstra ratten så startar bastun sa ägarna innan. Men är... -
Gles till stående panel friggebod (luftspalt)
Jag håller på med att slå ihop en friggebod och blev lite fundersam över det här med gles. Är det så att man först spikar horisontell gles och...