Tagg: nytt
Här samlar vi allt om nytt.
Andra taggar som innehåller ordet nytt är: bygga-nytt, nytt-hus, nytt-tak, nytt-golv, nytt-badrum, nytt-kök, nytt-avlopp, lägga-nytt-tak, lägga-nytt-golv, bygganytt
-
M
"Innerväggar isoleras inte när man bygger nytt idag"???
Jag håller precis på att flytta in i en hyreslägehet i ett helt nybyggt hus. När jag knackar försiktigt på de inner-väggar som är reglade/gipsade... -
F
Nytt filter till friskluftsdon?
Jag har 20 år gamla friskluftsventiler. Rengjorde filtren med tvål och vatten men de verkar väldigt torra och faller i småbitar. Nån som vet vad... -
Nytt staket, sprickor =ok?
Hej hej, jag har anlitat en snickare som byggt ett nytt staket åt mig. Är det ok med sprickor i stolpar (95x95) och plankorna eller bör man klaga... -
VARNING - bygger ni nytt - köp inte från Nordiska fönster!
VARNING VARNING!!!!! Vi vill VARNA alla andra kunder där ute, KÖP INTE FRÅN NORDISKA FÖNSTER i Ängelholm! Vi beställde fönster och dörrar från... -
B
Kan man vänta med att måla ett nytt omålat trähus?
Vi bygger ett helt nytt hus med träfasad. Vi tänker behandla fasaden med tjärvitrol. Är det en bra ide att vänta med att måla till våren? Jag... -
M
Bygga frånluft för nytt fritidshus
Jag sitter och klurar på hur jag ska arrangera ett system för mekanisk frånluft till vårt nya fritidshus. Vi har friskluftsventiler i alla... -
J
Ventilation av nytt rum
Hej allihopa. Jag planerar en lite ombyggnad av min bostadsrätt i ett flerfamiljshus. Tanken är att min son ska få sitt eget rum och jag vill... -
A
Ber om hjälp inför beslut om nytt uterum
Vi har som mål att bygga ett uterum men är fortfarande osäkra om det är värt kostnaden och även osäkra på vilka val som vi ska göra om vi bygger... -
I
Nytt tak till lekstuga?
Hej, Vi har en gammal lekstuga och redan när vi flyttade hit så var takpappet sönder. Vi valde att lägga presenning över, nu börjar den... -
L
Bygga nytt hus
Hej! Jag har en enkel liten stuga på 40 m2. Tomten är på 1 000 m2. Ev tänkte vi bygga ett vinkelhus på tomten. Nybyggnationen behöver man inte...