Tagg: ftx
Här samlar vi allt om ftx.
Andra taggar som innehåller ordet ftx är: ftx-system, ftx-aggregat, ftx-installation, mini-ftx, ftx-kondens, ftx-fläkt, bacho-ftx, ftx-ventilation-värmeåtervi, ftx-ventilation, ftx-planera
-
FTX med ett väldigt varmt teknikrum
Har ett ftx system i mitt hus. Just nu har jag min server och diverse elektronik i ett förråd på ungefär 4 kvm där ftx systemet har insug i... -
Råd ang mini-ftx
Litet hus 95 m2 boyta med undermåligt självdragsventilation. Tankar på att komplettera med någon typ av mini-ftx på övervåningen på nedre... -
R
FTX och frånluftsvärmepump
Vi bor i ett hus med markradon och kommer att behöva installera ftx för att bli av med det vad det verkar. Det är ett 20 år gammalt hus på tre... -
G
Roasta min FTX-ritning
Hej! Har efter noggrant övervägande, bl.a. här på forumet, bestämt mig för att sätta in ett FTX-system i huset och har därför skaffat mig en... -
Behöver jag filter till mina tilluftsdon? FTX
Hej, Jag har ett TemoVex 480s med ca 20-25 år på nacken. Alla tilluftsdon har ett filter inuti och jag kan läsa mig till att det inte ska behövas... -
H
FTX, vad tusan är detta för ventilationsdel? filmat inifrån!
Vet ni vad detta är för del av FTX systemet? Tycker det är konstigt att det är mindre och är isolerat. Det är frånluftsröret. -
Vilken leverantör ska vi välja för FTX?
Hej alla glada! Vi har äntligen påbörjat projekt FTX. Vi kommer att ta hjälp för projektering och köpa materialpaket för att sedan installera... -
B
Ftx: uteluftsintag i uterum
Hej, Nybliven husägare med ftx-system i huset. Jag noterade att uteluftsintaget är placerat i det inglasade uterummet. Tänker spontant att... -
L
Råd om ventilation i "ekonomidel"
Hej! Vi har nyligen köpt ett hus med planritning enligt bilaga. Själva "grundhuset" (grön ruta) har välfungerande ventilation med ett ca 5 år... -
Ventilation FTX Swegon Casa R2 Comfort - funkar inte!
Hej, Riktigt frustrerande att min FTX från Swegon startar upp men displayen visar endast startläge och jag kommer inte vidare i menyn. Vad kan...