Z
zOlid
9
Poäng
8
Inlägg
175 dagar
Medlem i
1
Startade trådar
28 dec 2025
Blev medlem
6 maj
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
ZVarför överhuvudtaget taget kommentera när man inte har något att tillföra. Skrivklåda?
-
ZzOlid svarade i tråden Bortrest, vågar jag köra FTX på bortaläge vid -10c?.Vissa tycker energibesparande åtgärder är vettigt när det är högt elpris och mitt i vintern, och man ändå inte ens är hemma. Andra...
-
ZzOlid svarade i tråden Bortrest, vågar jag köra FTX på bortaläge vid -10c?.Hur tänkte du med den här kommentaren egentligen? Att det är fel att försöka spara el när man inte ens är hemma, särskilt när priserna...
Allmän info
- Kön
- Man