Tagg: element
Här samlar vi allt om element.
Andra taggar som innehåller ordet element är: elementhus, kalla-element, elelement, kantelement, värmeelement, elementrör, element-värme, lufta-element, element-radiator, mockfjärds-elementhus
-
Elradiator koppling
Hej, ska börja byta ut några element vi har i vår 70-tals villa. Det verkar som att i vissa rum finns stöd för 400v. Jag har köpt ett oljefyllt... -
L
Låg temperatur på element i garage
Hej! Mina element i garaget blir inte varma, endast en liten del av elementet blir varm och det är där vattnet kommer in i elementet annars är det... -
M
Element i en del av huset blir inte varm
Hej! Jag har ett återkommande problem med mitt värmesystem (bergvärmepump från Nibe) i ett äldre hus. Det finns två krets med vattenburna element... -
E
Utskruvad termostat?
Har köpt hus och märkte att två termostater satt för långt ut och gick helt att skruva av. Elementen är på maxblås och jag kan inte ställa in... -
E
Skita i element eller köpa nya trots renovering?
Vi har renoverat övervåningen i huset där det tidigare fanns element i varje sovrum. Alla rum har nu nya treglasfönster med bra isolering. I... -
K
Varför är radiatorerna kalla?
Bara 1 av totalt 8 radiatorer i huset är varma. Jag har luftat alla och satt alla på max, men de är fortsatt iskalla. Det enda som funkar är ett... -
S
Stänga av elementet
Hej, jag har ett battenburet element i ett rum som vi inte använder, problemet är att termostaten verkar kass , så måste använda en skruvtving för... -
F
Vad är det för mutter på radiatorn?
Hej, bifogat bild. Vad är det för "mutter" som jag ringat in? Jag testade lätta väldigt lite på den och då spruta det ut vatten i glappet som... -
M
Installera 230V element fast anslutning - Klippa stickkontakten?
Hej jag hade tänkt beställa hem dessa 230V element från Adax https://www.clasohlson.com/se/Adax-Neo-Element-WiFi-230V,-vit/p/36-7005 De levereras... -
M
Element kalla, 0 tryck
Hej! Våra element blir knappt varma, bara lite antydan till värme när de står på max. Tror det har med grejen på bilden att göra, den står på 0...