mexitegel
46 011
Poäng
21 840
Medlem i
268
Startade trådar
25 jan 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Renovering på oisolerad platta (EPS-cement etc?)
-
mexitegel svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Näe? En char kan bara innehålla ett tecken. Du måste använda en array isåfall; #include <stdio.h> int main(void) { char season[] =... -
mexitegel svarade i tråden YEEEEEEESSSS!.Förstår att man är väldigt besviken, men att kalla det svek är inte rätt. Det lär inte ha varit ett lättvindigt beslut. -
mexitegel svarade i tråden YEEEEEEESSSS!.Bara ett fullkomligt Yeeeeeeesssss för en spontankonsert med Swedish House Mafia 😍. -
mexitegel svarade i tråden Renovering på oisolerad platta (EPS-cement etc?).Skärp dig nu. Du är välkommen här, men inte med personliga påhopp. Här håller vi en saklig ton när vi diskuterar. Jag har framfört mina... -
mexitegel svarade i tråden Renovering på oisolerad platta (EPS-cement etc?).Fukt transporteras kapillärt i betong, det är inte alls någon skyddande barriär. -
mexitegel svarade i tråden Renovering på oisolerad platta (EPS-cement etc?).Skillnaden mellan värmeledningsförmågan i betong och en underliggande jordart är små varför studien har klar relevans. I äldre... -
mexitegel svarade i tråden Renovering på oisolerad platta (EPS-cement etc?).Generellt ska man vara försiktig att ändra i välfungerande konstruktioner. Man ska vara väldigt försiktig med att lägga vissa ytor med... -
mexitegel svarade i tråden Djup för plintar - hur gör jag??.TS borde veta vid det här laget - 15 år senare 😉. -
mexitegel svarade i tråden Jämna ut med fix på laminat för klinker.Veckans trådlyft? 😉😂
Bilder
Visa mer
mexitegel har laddat upp 1 487 bilder.
Filmer
Visa mermexitegel har laddat upp 19 filmer.
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man