1 725 407 läst ·
18 856 svar
1725k läst
18,9k svar
GAAAAHHHH!!!
Mmmmmen, då blir det ju mindre pengar för de som är med i spelet😉P Peter787 skrev:
Nä GAAAHH för detta cyniska upplägg för att binda upp till ett spel.
Allvetare
· Västra götaland
· 11 016 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Gaaaaahhhhh
Renoverare
· Stockholm
· 21 179 inlägg
Satt hela dagen igår och försökte få rätsida på SEBs ändringar av camt54. Hur fan kan de tycka det är okej att göra breaking changes utan ge sina kunder en chans anpassa sina system. Camt54 är dessutom ett riktigt jävla skitkontrakt. Allt är i princip optional så går inte bygga sig en uppfattning genom läsa dok utan man måste testa mot skarpa filer, som sedan ändras utan förvarning. Fyfan, urk och fy.
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 852 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 852 inlägg
Den här passar att återupprepas från humortråden som ett Gaaahhhtommib skrev:
Swift är och förblir bättreAndersMalmgren skrev:
Satt hela dagen igår och försökte få rätsida på SEBs ändringar av camt54. Hur fan kan de tycka det är okej att göra breaking changes utan ge sina kunder en chans anpassa sina system. Camt54 är dessutom ett riktigt jävla skitkontrakt. Allt är i princip optional så går inte bygga sig en uppfattning genom läsa dok utan man måste testa mot skarpa filer, som sedan ändras utan förvarning. Fyfan, urk och fy.
Renoverare
· Stockholm
· 21 179 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 21 179 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 21 179 inlägg
Du får båda funktionerna. Edit: signering är alltid krypterad men man kan kryptera utan signering har jag för mig. Några år sedan jag pillade på den där biten av kodenuseless skrev:
Edit: verkar bero lite på hur nycklarna är skapade vad som går göra med dom
Redigerat: