Tävling
Tsdoesds: [bild] [bild] Nu har jag haft lite egentid i den kalla verkstaden såhär på en söndag. Findus låda har en hel del genomtänkta detaljer som gör den till mer än en plywoodlåda. Jag tycker den är funktionell och väldigt trevlig, och har blivit inspirerad att tillverka fler liknande skapelser själv. När tiden för det kommer. Varje sak för sin tid.. jag har tagit inspiration från ett
Rackartekla: Jag köpte en egen. Vi får se hur den fungerar framöver. Den har inte någon stor behållare och man får sopa mer än en gång på samma ställe men det blir nog bra ändå.
roli: [citat] Vinnaren utsågs redan i fredags, så det är lite sent nu.
Ludde67: [citat] Jo, men förslagen är fortfarande något jag skulle vilja se.
frollic123: Långtidsrecensioner :love::love::love:
ionloo: Vilken julklapp stort tack. Snöbollen ska få en hedersplats här hemma!
lizaliza: [citat] Grattis! Hoppas det blir riktigt fint och ”oläskigt”.
ådal: [citat] Det står 2 kommentarer ovanför din, https://www.byggahus.se/forum/threads/avslutad-saga-som-ett-proffs-med-bosch-bla-saenksag.358604/page-23#post-3490097
familjenclaesson: Men åh!!! Tusen tusen tack! [citat]
WillespappaMarcus: Tack så hemskt mycket! Jag är superglad och bara längtar till första elden i kakelugnen och hinken bredvid! [citat]
fremax: [citat] bättre sent än aldrig:ok:(y) Med vänlig hälsning, fremax
Annelie Hultberg: Nu är det dags att säga grattis till veckans vinnare! Golvvärmesystemet går till medlemmen salisbury som skrev motiveringen: "Vore toppen att vinna detta så jag kan lägga om hallgolvet, plastat sen 70 talet. Värmen behövs då lillan gärna sitter på golvet och kastar ut diverse saker genom kattluckan..." Inte ska lillan frysa. Grattis säger vi!
Annelie Hultberg: Som jag skrev till Forlowt i ett PM, så kan jag tyvärr inte skruva tillbaka tiden eller backa bandet. Jag kan däremot se till att det inte blir några felaktigheter i framtiden genom att själv välja vilken fråga de tävlande ska svara på. Det kommer ju en ny tävling nästan varje vecka, hittills har vi inte haft så många klagomål så jag hoppas ni blir nöjda även framöver. Med
Goa80: 39000 produkter Klart man behöver en kraftfull radio så man streama bygg ljud så det låter riktigt som man jobbar.... :D
Annelie Hultberg: Tack för alla fina motiveringar ni gett den här veckan! Det var väldigt svårt att välja vinnare, men till slut föll valet på medlemmen Martian, som gav följande motivering: "Om vi vinner skall min dotter få den regnskog som hon längtat efter! Vi kan inte resa, men vi kan ha världen i ett rum!" Ja, tänk att kunna ta världen till sitt rum... Grattis säger vi, och hoppas dottern blir
Kajalena: Jag blev såååå glad. Har aldrig vunnit något. Tack!
breakman: [citat] Woho, tack! Den kommer komma till användning.
Annelie Hultberg: Då är veckans tävling avslutad och vinnaren utsedd. Den här veckan säger vi grattis till Husfixaren19, som inte bara undvek fallgropen med att kopiera listan, utan också motiverar med att han vill kunna servera frukost på sängen till frugan och barnen. Hedervärt, tycker vi! :D
yonna: [citat] Jag är också intresserad av vilka svar daddydj får innan jag skaffar eget.
Tingis: [citat] Tack så mycket! :D Både arbetsbord och hängmattan kommer att användas flitigt kan jag lova :ok:
MaxÅ: Svaret är: 1) 5 sekunder Efter att ha lyckats ”tjata” med tjejen på en tältnatt i oktober förra året, där temperaturen låg på 5 plusgrader, vägrar hon sätta sin fot i ”kall miljö”. En snygg och bra värmare på altanen (och blivande uterum), skulle värma både henne och vårt förhållande!
Annelie Hultberg: Nu är tävlingen avslutad och vi har utsett medlemmen useless till vinnare av veckans vinst robotdammsugaren. Grattis! Useless håller på med en väldigt stor renovering/ombyggnad som verkar bli väldigt spännande. Jag hoppas vi får se bilder på det färdiga resultatet! Tack alla ni andra för era motiveringar, det är alltid lika roligt att läsa dem!
Centermonterad_tumme: 9 färger Vore bra med tanke på att nuvarande entretak brakat och vägrar gå till sig oavsett hur många trasiga delar jag hittar och byter ut.
raveper: Den där rulla vidare i trådarfunktionen var ju det första en stängde av direkt.
Joacimz: Vinsten är testad. Är mycket nöjd med resultatet. Den är betydligt mer tystlåten än den gamla bensindrivna. Nu går det att köra utan hörselskydd även om det rekommenderas.
berisen: Då är möblerna på plats! Passade perfekt och en enorm uppgradering mot plastmöblerna som börjar klappa ihop en efter en. Tusen tack :)
Fairlane: En alldeles för sen återkoppling, men bättre sent än aldrig. Vi är jättenöjda med möblerna och med hanteringen från byggahus och från Bra Sommarmöbler. Visst händer det att vi sitter på en filt och har picknick på altanen, när lilltjejen efterfrågar det men vi sitter mycket oftare vid bordet och hon gillar det också. Avslutar med lite bilder. I bakgrunden syns nya grillen också.
elinasmamma: Nu har även jag testat mixern och den var så mycket bättre än min förra (som lägligt nyss hade gått sönder). Tack så mycket :)
lizaliza: [citat] Grattis till vinsten!
tveksamt: Wow, det var otippat! Men kul! Ser fram emot att få hem den. Stort tack!