S
SamuelAlm: Redan då jag bodde i min första lägenhet, så visste jag inte riktigt hur smart jag var. Men la för mig en stor slant på en skruvdragare från Makita. Men nu efter 15 år, bor min lilla familj i en villa o använder samma maskin ett par gånger i månaden. Bra grejer med andra ord makita-ddf482z-skruvdragare-utan-batterier-och-laddare-js14587-2
81 svar · 9,7k läst
·
Camilla Sandmark
Camilla Sandmark: [citat] Tack snälla!
58 svar · 7,2k läst
·
Heij83
Heij83: Tack så mycket! Det ska bli underbart att slippa kratta alla löven från våra ekar och alla jäkla frö från björkarna.
126 svar · 14,1k läst
·
Serafim Dahl
Serafim Dahl: Oj, det var oväntat! Man tackar och bugar! Det blir till att börja planera (och köpa några verktyg till), har inte vågat planera tidigare, men har drömt om att få igång en hel del förändringar.
140 svar · 12,0k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack alla tävlande för era svar och motiveringar! Ni sliter duktigt på era arbetskläder, det är tydligt. Vinnare den här veckan blir @jesper_t som trots att han ber på sina (bara) knän inte får bygga ett orangeri med mindre än att han först renoverar badrummet. Grattis till byxorna, hoppas knäna håller!
131 svar · 12,5k läst
·
B
bece: [citat] Tack så mycket, ett sånt här besked blev ju en perfekt start på helgen! =)
120 svar · 11,2k läst
·
K
Korsfarare: Tacktack! Tänk så glad man kan bli över en kompost. :D Bästa vinsten!
53 svar · 7,9k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack alla städglada medlemmar för era tävlingsbidrag! Vinnare den här veckan blir flitige @Ramnemark, som inte kan låta bli att renovera... Hela tiden! Vinsten kommer till stor användning, det är ett som är säkert!
108 svar · 12,5k läst
·
Mari G
Mari G: (y)grattis till vinnarna
127 svar · 15,1k läst
·
G
Glavis: [citat]
168 svar · 15,6k läst
·
G
168 svar · 15,6k läst
·
Cheesen
Cheesen: [citat] Men oj vad trevligt. Det blir spännande att ta emot.
40 svar · 5,2k läst
·
L
lizaliza: [citat] Nu är min fina fåtölj på plats. Ser fram emot många goa stunder i den. Superstort TACK! [bild] [bild]
48 svar · 9,1k läst
·
nikasp
nikasp: Grymt bra på långresa! Höga Kusten igår. Mycket nöjd med boxen. [bild]
276 svar · 23,0k läst
·
Snigla
Snigla: Hämtat ut paketet nu.. (y):D Laddning pågår..
79 svar · 9,3k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack alla, för era svar och motiveringar. Roligt att så många är måna om att ta hand om sina tak! Vinnaren den här veckan blir @major_tom, som ska få testa sin nya vattenutkastare riktigt ordentligt! Grattis säger vi och önskar alla tävlande en fin sommar.
66 svar · 7,8k läst
·
Seastar 8289
Seastar 8289: 210 varv per minut. Att vårda och bevara är viktigt för miljön och för hållbarhet.
108 svar · 11,7k läst
·
Fadai
Fadai: Haft fullt upp och bör få iväg det på sön. :cool:
402 svar · 39,3k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Så många allergiker vi har i detta land, mot pollen och allt möjligt annat. Det var ingen lätt uppgift att välja en vinnare idag, men valet föll till slut på @gmanhem så att han ska slippa använda sin gasmask när han jobbar hemifrån... :rofl:
121 svar · 10,3k läst
·
G
gynta: [citat] Oj missat det, brukar ju så i rubriken att den är avslutad
175 svar · 13,3k läst
·
13th Marine
13th Marine: Kan vara att det var tungt att jobba hos mig, kanterna runt plattorna har inte tagits sedan vi flyttade in för fem år sedan.
136 svar · 16,9k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Den här veckan har vi hela tre stycken vinnare, som kommer kunna föra ett effektivare krig mot ogräset. Grattis till @gurrigurri, @slaskman och @Taxture. Vi hoppas ni vinner kampen!
40 svar · 8,4k läst
·
slacker
slacker: Gruppen har nu kommit ut i sin rätta miljö! :cool: [bild] [bild]
189 svar · 17,0k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Så roligt att ni vill testa att göra något annorlunda på väggarna! Efter vad jag sett på bilder kan resultatet bli väldigt bra. Veckans vinnare blir @Marbro, som ska ge sin son ett nytt fräscht rum. Grattis säger vi och hoppas att sonen väljer en färg som ni inte måste måla över om ni flyttar en dag... :)
27 svar · 7,7k läst
·
Orientexpressen
Orientexpressen: Underbart, tack så mycket.
17 svar · 3,7k läst
·
pjodden
pjodden: [citat] Oj vad roligt! Stort tack!
94 svar · 9,5k läst
·
G
Gårdsboende: Wow, fantastiskt! Tack så mkt!
186 svar · 15,3k läst
·
M
Möhippa: Lyfttvingen Viking Arm lyfter 150kg. Drömmer mig bort från snöelädendet som hänger kvar. Längtar till att kunna sitta ute och elda i en vedeldad terassvärmare på en framskottat altan.
253 svar · 22,2k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.