P
Pappa1986: [citat] Wow. Stort tack. Vilken start på helgen. Helt underbart kul. :heart::love: Trevlig helg på er allihop :heart::love::D
133 svar · 12,4k läst
·
Silver78
Silver78: [citat] Det kommer hon att bli. Garanterat. ♥️
113 svar · 11,5k läst
·
Tobbe.A
Tobbe.A: [citat] Det kommer helt klart kännas tryggare nu när vi kan ha extra koll på huset! Stort tack för vinsten! :D
81 svar · 8,5k läst
·
C
crazytok: Oj, mitt i allt födelsedagsfirande har jag faktiskt glömt kolla här inne. Så det blev ju en glad överraskning!! Jättekul, stort tack för detta! Skall försöka komma ihåg att ta en bild iförd den fina utstyrseln.... :D
72 svar · 7,0k läst
·
useless
useless: Om man läser första inlägget så står det: "Tävlingen pågår till och med torsdag den 17/12 kl 15.00" Det var alltså 17/12 förra året...
112 svar · 15,7k läst
·
Goblinn
Goblinn: [citat] Det här var verkligen superkul! Vilken vinst! Och vilka spännande middagar vi har framför oss nu! Tusen tack Byggahus! :love:
112 svar · 11,4k läst
·
tveksamt
tveksamt: [citat] Det gjorde det.
40 svar · 13,6k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack alla medlemmar för era motiveringar och svar. Det är tydligt att arbetskläder är en bristvara hos dem som inte använder sig av dem i sitt yrke. Alla hemmafixare går omkring i trasiga jeans och urtvättade tröjor eller träningskläder... Vinsten den här veckan, ett set arbetskläder, går till @Frodda, grattis till dig. Och till din fru! Någon som inte bara tittar på utan själv
106 svar · 11,1k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Nu när hösten snart går över till vinter sitter man ju helst inne, men ibland bara måste man vara utomhus! Då är et skönt att kunna känna sig varm och torr. Veckans vinst, det fina regnstället från Fristads, går till @Marinael som har mycket att göra i trädgården innan frosten slår till. Grattis säger vi och hoppas du blir nöjd med regnstället!
34 svar · 7,2k läst
·
Lind77
Lind77: [citat] Tack!! Ja, självklart kan jag återkomma med ett utlåtande sen. Den känns väldigt lovande när man läser recensionerna om den :)
167 svar · 16,0k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack för alla svar och motiveringar! Det är tydligt att avloppsrensaren är en maskin som behövs ute i stugorna. Den här veckan blir vinnaren @moxyzimba som efter sin mardrömslika upplevelse på julafton behöver sänka sin stressnivå till nästa släktkalas. Grattis till vinsten säger vi och önskar trevligare släktmiddagar framöver!
99 svar · 11,4k läst
·
Ögonfröjd
Ögonfröjd: Här kommer bilder på slutresultatet, endast lite små fix kvar på bilderna! Tack för vinsten!
54 svar · 9,2k läst
·
A
avdpos: Tackar säger jag! Bifogar en bild på golvet i rummet som enligt vissa av de gamla planlösningarna jag funnit kallas "Bastu". Är inte platsen där jag skulle sätta mig i dagsläget.. [bild]
102 svar · 10,5k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: [citat] Vann gjorde medlemmen jarlh, som står nämnd i mitt inlägg här ovanför. Mvh Annelie
111 svar · 10,4k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack för alla fina och trevliga motiveringar jag fick läsa igenom den här veckan! Det är tydligt att arbetskläder inte byts ut lika ofta som vanliga kläder. :rofl: Vinsten gick till @doubleH, vi kunde inte motstå hans gamla slitna blåbyxor, de passar nästa på museum! Vi säger grattis och hoppas att knäna inte ska behöva ta så mycket stryk i fortsättningen!
94 svar · 10,6k läst
·
fatsuG7
fatsuG7: Ifall någon vill spela mer Minecraft har vi skapat en ny server ni kan bygga på! Servern har IP-adressen: play.spaceverse.net. Där finns flera olika spellägen såsom Creative, Survival och andra roliga småspel! Välkomna in på servern. (Servern är kompatibel med alla nya versioner från 1.8+) Ni kan läsa mer om servern på: https://spaceverse.net/
53 svar · 19,8k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack alla tävlingsdeltagare, för era motiveringar. Det är tydligt att de flesta av oss gillar sommarvärme, men att våra hus kanske mer är byggda för att klara kalla vintrar än varma somrar... Vi hade ju tre vinstfläktar, de fördelar sig så här: #thomas33 vinner Xiaomi golv- / bordsfläkt #slaskman vinner Honeywell pelarfläkt #Phelix vinner North bordsfläkt Grattis alla, vi hoppas ni
62 svar · 6,7k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack för alla roliga och fina motiveringar, det var väldigt svårt att välja denna vecka! Men valet föll till slut på medlemmen @1921 som aldrig får dammsuga färdigt, då döttrarna turas om att dra ur sladden hela tiden... Grattis säger vi och hoppas inte döttrarna blir alltför besvikna över den nya sladdlösa dammsugaren!
205 svar · 16,8k läst
·
D
Dabber: Svar: 1,6 mm Motivering: Vore trevligt med en sån maskin, så man kan trimma med ett flin. Dagens trimmer drivs med lång kabel, som får arbetsbördan bli diskutabel. Att istället ha maskin på batteri, får arbetsbördan att bli fri
192 svar · 15,2k läst
·
Ä
Älgörten: [citat] Tack!
22 svar · 5,1k läst
·
pdov
pdov: [bild] https://www.al-ko.com/shop/se/recall/ Kollade in denna tråden i min jakt på lämplig batterigräsklippare, surfade sedan vidare till AL-KOs hemsida och fann att just denna modellen inte höll måttet.
107 svar · 16,6k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Så var vinnaren till det soldrivna bevattningssystemet utsedd. Det blev @Tabrupt som hoppas på tomatfrossa i sommar. Grattis säger vi, och hoppas att det växer så det knakar. Välkommen som medlem på Byggahus.se, Tabrupt!
22 svar · 6,6k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack för alla fina svar och motiveringar! Jag kan se att många riktigt längtar efter de ljumma sommarkvällarna som vi väl alla hoppas ska komma snart. Det ska njutas och mysas, fikas och festas. Det kan vi väl alla unna oss det här året som inte riktigt blivit som vi tänkt oss. Vinnaren är utsedd, det blir @tommib som får njuta av nya utemöbler i sommar. Grattis tommib säger vi och
156 svar · 16,6k läst
·
V
VictoriaKy: [citat] Tack så jättemycket! Nu ska det skrubbas!
160 svar · 16,1k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Så roligt det har varit att läsa alla era motiveringar! Väldigt många ser fram emot att fira semestern här hemma i år, det tycker jag är roligt. Vinnaren den här gången blev medlemmen @one- som i sin långa motivering bl.a. skrev: Nu minns jag tillbaka till min barndoms tältsemestrar med glädje o vill gärna kunna ge mina barn liknande minnen! Grattis säger vi och önskar er alla en
103 svar · 10,1k läst
·
Niklasloow
Niklasloow: Väldigt roligt att vinna och efterbilder kommer självklart :)
72 svar · 11,4k läst
·
S
Sva: I Örebro! Ååå just den här varit på önskelistan länge!! Och nu när vi är hemma hela tiden kliar det så i fingrarna. Vi har ett legorum med en uppblåsbar pool med legooch duplo...nu efter många dagars byggandet för barnen är mamman i huset helt redo för ett eget projekt...lite less på duplotåg liksom...
105 svar · 12,6k läst
·
Dikij Kaban
Dikij Kaban: [bild] Tusen, tusen tack!!!!! Jag blir så glad!!!! Skickar en bild från bigården med bihuset i bakgrunden.
72 svar · 8,3k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Vilket stort intresse tävlingen fick den gångna veckan! Jag är helt överväldigad av alla fina svar och motiveringar. Antalet tävlande blev 434, det är rekord... Tack också för att ni gjorde mig uppmärksam på att jag givit sågen fel produktnamn, det är ju en TS254 och inget annat. Jag har nog skrivit fel, kopierat och klistrat in i bara farten. Det var en svår uppgift att utse en
434 svar · 35,5k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.