5
1. Justusandersson
2. Bo.Siltberg
3. Krilleman
4. hempularen
5. tommib

Märkligt nog så har jag ingen brödrost även om jag tycker om rostat bröd, så den lilla rostaren är mycket välkommen till mitt hem.
:D

Mikael_L
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka fem medlemmar på Byggahus.se har lämnat flest "Bästa svar" i vårt Forum?
Bara en liten undran, har ni känt er helt säkra på att det skulle vara just samma 5 med "flest svar" under hela tävlingstiden ... :) :rofl:

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Kul att så många kopierat. Väldigt många har har felstavat Siltberg, Slitberg.

• Gilla
Thomas' och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Ja precis, genomgående är justus... med inledande VERSAL och så Slitberg ... :)
Det verkar vara typ 3 st som inte kopierat från första svaret.

Men spelar väl egentligen ingen roll heller, bara bra att folk är lite pragmatiska och sparar tid. :cool:

Ganska få som är berättigade att kandidera på brödrosten ;)

• Haha
  • Gilla
civilingenjören och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
Jag gjorde ett litet test i någon tidigare tävling, där jag var ointresserad av priset. Så jag svarade avsiktligt fel på frågan och då jag var den första som kommenterade tråden så var det rätt många som kopierade mitt svar utan att kontrollera det ;)

• Haha
50procent och 1 till
  • Laddar…
Jag gör en chansning för att inte svara som alla andra :)

#1 Bo.Siltberg
#2 justusandersson
#3 Krilleman
#4 hempularen
#5 tommib

Kom igen nu Byggahusare och ge Bo.Siltberg 4st bästa svar innan tävlingen stänger idag, ni har ju hela dagen på er...
@justusandersson: Inget illa menat om dig, ville bara vara unik i mitt tävlingssvar :)

Ja jag tycker också om rostat bröd, det gör även våra 3 barn varje morgon.

• Haha
50procent
  • Laddar…
Då är veckans tävling avslutad och vinnaren utsedd. Den här veckan säger vi grattis till Husfixaren19, som inte bara undvek fallgropen med att kopiera listan, utan också motiverar med att han vill kunna servera frukost på sängen till frugan och barnen. Hedervärt, tycker vi! :D

• Älska
Husfixaren19
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.