6 143 läst ·
51 svar
6k läst
51 svar
Avslutad: Förläng utesäsongen med terrassvärmare
Medlem
· Västra Götaland
· 66 inlägg
5 sekunder.
Jag skulle ställa den på vår altan
och värma våra barn.....
om jag nu skulle vinna kunde jag
även värma min kvinna.
Jag skulle ställa den på vår altan
och värma våra barn.....
om jag nu skulle vinna kunde jag
även värma min kvinna.
Första alternativet, 5 sekunder.
Med tanke på den enorma renoveringen som pågår här med massa motgångar hinner vi med säkerhet inte få in några radiatorer eller golvvärme i huset innan vinter kommer, så därför vill jag vinna denna produkt. Inte för att förlänga höstsäsongen utanför att barnen ska slipper frysa halvt ihjäl vid middagsbordet....
Med tanke på den enorma renoveringen som pågår här med massa motgångar hinner vi med säkerhet inte få in några radiatorer eller golvvärme i huset innan vinter kommer, så därför vill jag vinna denna produkt. Inte för att förlänga höstsäsongen utanför att barnen ska slipper frysa halvt ihjäl vid middagsbordet....
Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Förläng utesäsongen med terrassvärmare
[bild]
Glöm den där stora vägg- eller takmonterade infravärmaren från förr i tiden, där värmen aldrig nådde ner till sittplatserna. Den nya generationens terrassvärmare är flyttbara, miljövänliga, har flera effektlägen och placeras på bordet du sitter vid. Denna veckas vinst är en Hortus Terrassvärmare från NSH Nordic, i aluminium och rostfritt stål med infraröda halogenrör som värmer upp de ytor strålarna träffar, inte luften.
Totalt värde: ca 2 000 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Hur lång tid tar det för Hortus terrassvärmare att komma upp i full effekt?
Svaret hittar du här: [länk]
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
- 5 sek
- 50 sek
- 100 sek
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 30 augusti.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från NSH Nordic. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar NSH Nordic för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar 1 = 5 sekunderAnnelie Hultberg skrev:
[bild]
Glöm den där stora vägg- eller takmonterade infravärmaren från förr i tiden, där värmen aldrig nådde ner till sittplatserna. Den nya generationens terrassvärmare är flyttbara, miljövänliga, har flera effektlägen och placeras på bordet du sitter vid. Denna veckas vinst är en Hortus Terrassvärmare från NSH Nordic, i aluminium och rostfritt stål med infraröda halogenrör som värmer upp de ytor strålarna träffar, inte luften.
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Hur lång tid tar det för Hortus terrassvärmare att komma upp i full effekt?
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
- 5 sek
- 50 sek
- 100 sek
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 30 augusti.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från NSH Nordic. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
vore kanon med ny värme till verandan då kan jag plocka ner dom gamla infravärmarna som nog är ca 30 år gamla
5 sekunder. Har en bindvävssjukdom vilket innebär mycket smärta och när det blir kallt så blir det sämre. Saker hoppar ur led oftare och jag blir så stel att jag vinglar fram som en pingvin. Men jag älskar hösten med alla dess färger och särskilt att kunna sitta ute och bara njuta med sambon och hundarna i trädgården. Vi har tänkt skaffa en värmare men med akut behov av dränering, ett tak som läcker och plötsligt behov av en ny bil efter utlåning till "kompis" så står det inte direkt högst upp på priolistan...
Svar: 1 (5 sekunder)Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Så här tävlar du:
- 5 sek
- 50 sek
- 100 sek
Älskar att sitta ute på våran altan men säsongen är alldeles för kort. Med en värmare kommer vi kunna utnyttja uteplatsen en större del av året jämfört med idag samt sitta längre på kvällarna.
Lägenhetsfixare
· Skåne
· 237 inlägg
Nu är tävlingen om terrassvärmaren avslutad, och till vinnare den här veckan har vi utsett Jope09, som i dagarna flyttar in i sitt nya hus och för första gången kommer få sitta på sin egna uteplats. Grattis säger vi, och hoppas att ni kommer trivas bra både i huset och på terrassen!
Svaret är: 1) 5 sekunder
Efter att ha lyckats ”tjata” med tjejen på en tältnatt i oktober förra året, där temperaturen låg på 5 plusgrader, vägrar hon sätta sin fot i ”kall miljö”. En snygg och bra värmare på altanen (och blivande uterum), skulle värma både henne och vårt förhållande!
Efter att ha lyckats ”tjata” med tjejen på en tältnatt i oktober förra året, där temperaturen låg på 5 plusgrader, vägrar hon sätta sin fot i ”kall miljö”. En snygg och bra värmare på altanen (och blivande uterum), skulle värma både henne och vårt förhållande!
Klicka här för att svara