Tävling
D09: [citat] Grattis och grymt jobbat av dottern
Elina Blom Westergren: Stort grattis till veckans vinnare som ska få uppgradera sin maskinpark därhemma med prylar till ett värde av 2 000 kronor. Vår medlem Karl-udden har nämligen som nybliven husägare ett underskott på trädgårdsmaskiner och verktyg. Grattis igen! Motivering: Nyinflyttad i hus så har jag insett att det finns hur mycket bra verktyg som helst, och allt går att finna på bygghemma.. För att
Jarlsgård: Glömt/haft fullt upp att svara här. Men lampan har kommit och är även provisoriskt upphängd i fönstret! Vår snart 2 åriga son är helt galen i den.. Varje gång vi tänder den så börjar han dansa så lampa har fått namnet diskolampan här hemma :) [bild]
kittyjussila: 3340 är svaret. Skulle vara perfekt att kunna streama favorit musik på fritids huset: altanen , bastun , uteköket dvs. överallt jag vill njuta av bra musik!
Pappa1986: [citat] Kanske man skulle införskaffa mig en sådan bänk, förresten. Jäkligt snygg läggning av trallen
lizaliza: [citat] Klart att du måste kolla var den är. [citat] Det är väl helt okej att kolla om den är på gång eller ej.
13th Marine: Hurra! Nu blir frun (och jag) glad!
husdrommaren: Tackar ödmjukast! Vad vad glad jag blev och vad skönt att slippa snickra ihop något tillfälligt Mvh
Elina Blom Westergren: Många bra motiveringar denna veckan så det har varit riktigt svårt att komma fram till en enda vinnare, men till slut lyckades vi. Veckans vinnare är ingen mindre än Peter B som har tänkt bygga en brygga men känner att sladdbunden cirkelsåg kanske inte är så lämpligt. Vi hoppas att du med din nya cirkelsåg ska få arbeta på olycksfritt i sommar. Stort grattis! Motivering: Jag var på
Troberg: [citat] Ah, sorry, den poppade upp på en orelaterad sökning, och jag läste inte alla sidorna. Well, ta förslaget, jag får väl skaffa mig mina egna kåpor... :)
Maria T: Svar: 2 Ser ut att vara en riktig lättviktare till trimmer, vilket jag och mina klena handleder behöver; köpte förrförra året en bra trimmer men jag kan inte använda den längre för att jag får för ont, och det är jag som är gräsmatteansvarig här hemma så jag skulle känna lättnad. Om inte annat ska jag kolla upp var jag kan köpa den - två trimmers är inte för många med ca
Jennielm: Byggde inte bara till, utan med barnen. Kul att testa sågen, skruvdragaren och stärka självkänslan med ett enkelt projekt [bild]
Jonas_81: Nu har soffan kommit och hittat fram till sommarstugan. Tack
twoody: Powerbanken har redan fått bekänna färg, testat den med dottern och den räcker hur bra som helst. Minus är att den är lite tung men det för man ta med den kapaciteten på powerbanken. Lite oroväckande att det står att man absolut inte får ha den i fickan eller i en väska när man laddar mobilen, det är ju det den är till för.
Åsa Lund: Otroligt tacksam över vinsten! Här ska planteras
Nybyggt torp: Min vinst har också kommit! Tack!
Elina Blom Westergren: Veckans vinnare är Jonatha som kommer att ha en rolig sommar framför sig. Kanske blir det nu mer tid över för avkoppling och annat somrigt :D! Stort grattis! Motivering: Den skulle underlätta våra somrar avsevärt! Ser ut att passa perfekt för att hålla bort gräs och sly kring våra fårstängsel utan att skrämma fåren, bekämpa brännässlor i både tomt och hagar och förstås hålla
white_cheese: Stort stort tack, så himla glad jag blev! :heart:
tobbe456: Nästan så man vill gråta en skvätt, grymt rolig överaskning såhär en fredag när snön vräker ner bakom fönstret.. ! Tack så fruktandsvärt mycket, jag lovar den kommer komma till väldigt god användning, och den gamla kärchern ska få pensionera sig ! hoppas någon i närheten vill ta hand om den och få den reparerad så den slipper kastas bort, går säkert använda delar av han :)
Elina Blom Westergren: Vi har tyvärr inte lyckats få tag på en av vinnarna trots kontaktförsök på flera håll, och det har nu gått så pass lång tid att vi måste dra en ny vinnare för att komma vidare. Och det blir vår medlem Mr.fluff som precis köpt hus. Grattis till både hus och vinst! Motivering: Jag och min flickvän är just på väg att köpa vårat första hus. Hur fint vore det inte med den grymma
Mazen: Tackar ödmjukast, frugan och jag blev själaglada. Hoppas kunna posta bilder inom en inte för långt in i framtiden. Med risk att det dröjjer till 2024 som frun brukar påpeka. :)
Elina Blom Westergren: Stort grattis Moxyzimba till vinst i veckans tävling. Du har att göra därhemma och vi hoppas att detta kommer att bidra till att dörrar och balkonger håller i många år till. Grattis igen! Motivering: Har ett par stora altaner och 2 balkonger att behandla med olja. Det går åt en hel del och blir dyrt, så ett bidrag vore härligt att få. Min tid och mitt arbete är ju gratis och lyckan
Bluenose: X. TP-link HomeCare Motivering: som den prylnörd jag är skulle denna passa perfekt i vårt hus! Vi bor på landet och har beställt fiber. Vi har så taskig täckning just nu. Kan inte ens streama film på övervåningen.
Kurtivan: Bara att gratulera Morgan1 :)