4 färger
Vi ska göra ett jobb åt en stor grossist i deras fryslager.
Nu vet jag ej hur mycket jag måste vistas i kylrummet men det är bra många minus där inne så en bra jacka skulle sitta fint.

Orientexpressen
Svar: 4 färger

Det här är en drömjacka till sonen att ha när han är ute på långpromenader (ibland i flera dygn) med sina kompisar ute i naturen och jag behöver då heller inte vara orolig för att han inte är torr och varm oavsett väderlek.
Fristad Gore-Tex jackan blir den bästa födelsdagspresenten någonsin både för honom och mig.

Hej alla höstglada medlemmar! Nu är jag tillbaka vid tävlingsbordet igen och har läst alla era frusna och regnvåta motiveringar. Det är inte lätt att välja ut bara en vinnare, men den här veckan utser vi medlemmen "breakman" som bor i Västernorrland och säkert kan behöva en varm jacka i vinter! Grattis!

B
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Hej alla höstglada medlemmar! Nu är jag tillbaka vid tävlingsbordet igen och har läst alla era frusna och regnvåta motiveringar. Det är inte lätt att välja ut bara en vinnare, men den här veckan utser vi medlemmen "breakman" som bor i Västernorrland och säkert kan behöva en varm jacka i vinter! Grattis!
Woho, tack! Den kommer komma till användning.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.