F
FRS05: Jag kom nog på vad det var när jag skrev svaret här. Kör genom samsung internet webbläsare och inte några sidor genom app. Brukar alltid vara duktig med att stänga av meddelanden från appar. Men för någon vecka sedan när jag bytte mail var jag tvungen att installera om min webbläsare. Då glömde jag visst ta bort alla former av meddelanden från webbläsare appen.
2 svar · 574 läst
·
Gammelnörden
Gammelnörden: Min gissning är att det är samma grej man kan välja att göra med kepsar dvs dom spejas och får en yta som är lätt smutsavvisande och ger ett uv-skydd så att den inte bleks. Prova droppa vatten på och se om det pärlar sig för då är det lätt vattenavstötande också. :)
2 svar · 651 läst
alm82
alm82: Kanske har aviseringar för telefonenappen blivit avstängda. Kolla på inställningar - aviseringar - telefon
1 svar · 6,7k läst
galento
galento: [citat] Har inte FB,instagram och allt vad det heter,är urkass på detta. Men är medlem på en hel del motorrelaterade forum här i Sverige och US. Men användandet går väl lite i perioder och är man ute och grejar med nåt ute på gården är det väldigt skönt att mobilen ligger i huset. Har sett hur beroende en del är med FB och andra sociala medier och det vore bra om man kunde undvika
9 svar · 3,1k läst
Silver78
Silver78: Jag kallar henne för mor när jag är arg. 85 åringar skall inte hålla på hundar som väger 45 kg.
8 svar · 1,0k läst
T
TheGame: Äh, låt bara bli att lämna ut sån information. Jag har Facebook men det enbart pga kunna delta i köp och sälj delen och att kunna använda sociala funktioner till Oculus.
4 svar · 1,4k läst
Dede77
Dede77: [citat] [citat] Tackar för svar. Tanken var att leda ut vattnet via slang så det inte ska stå något vatten i maskinen. Vid minusgrader får man i så fall komma ihåg att tömma den och stänga av den. Men precis som du säger så är det inga problem då heller.
2 svar · 3,3k läst
Buildgates
Buildgates: [citat] Bara ännu ett bevis på att vi börjar bli nickedockor under Google. I allt brus vi översköljs av är det lättast att ta det översta sökresultatet än att kritiskt granska informationen. Bra för den som vill sprida desinformation eller hitta en plattform att sprida reklam för tvivelaktiga verksamheter på.. :rolleyes:
29 svar · 4,5k läst
·
D
Daaaaaniel: [MEDIA=youtube]0rmPBZnALM4[/MEDIA]
3 svar · 2,2k läst
·
P
Plutus: Jag pausar, ibland hittar man byggbloopers att roa sig med [MEDIA=youtube]7_9JGxS2fq4[/MEDIA]
34 svar · 7,1k läst
Magnus E K
Magnus E K: Tyvärr var ju priset bara minus 0,2 öre medan det skulle behöva vara lägre än typ minus 55 öre innan det faktiskt skulle löna sig att slösa som privatperson, med tanke på påslag, energiskatt och överföring. Däremot om man kan flytta förbrukning som ändå skulle skett är ju ungefär noll trevligare än säg 10-15 öre. Redigering: Så med Kalle Anka-matematik får vi invänta en
70 svar · 10,1k läst
·
M
Millox: Vår gamla Octavia funkade bra tyckte jag, klarade backar bra och max snödjup den klarade var runt 50-60 cm, såg man lyktorna funkade det. Var det högre än lyktorna tog det tämligen stopp. Bör gå att få till rimlig peng, antingen en sån eller annan likvärdig typ VW eller Audi. Vill du ha lite högre finns ju Yeti, även om den är tämligen ful...
33 svar · 9,5k läst
R
RalleB: Du behöver inte köpa en original, en BMG clone extruder går att hitta billigt och de funkar bra(y)
9 svar · 5,2k läst
Cheesen
Cheesen: [citat] Ja om inte kallt vatten fungerar så är det svårt. då har proteinerna i blodet härdat.
5 svar · 2,1k läst
B
ByggareBob23: [citat] Finns några riktigt coola och smidiga cyklar där du inte behöver trampa tex den här. Jag vet också att vässla har något liknande på gång.
7 svar · 3,1k läst
A
Avemo: Jag tror att det kan vara ett exempel på "någon annans problem". Den som bygger huset är ofta inte samma som den som förvaltar det. Så vid nybyggen vinner billigaste hissen. Servicekostnader är inte med i kalkylen Ännu mindre är oförutsedda reparationer med i kalkylen. Lagerhållning kostar pengar. Mindre hissfirmor säljer ofta dyrare hissar. Men det är inte säkert att det blir dyrare
20 svar · 10,3k läst
A
Arhan: Hej! Jag bygger en bar, baravdelning som vill jag bygga med två våningar som ett L , jag köpte konstruktion lim, bänkskiva ek laminat från Ikea, regel 45.95. Undringar är det att det går limma bänkskivan på regel 45.95 med konstruktion lim först, den andra är det lämplig bänkskiva ek laminat från Ikea för en bar Ops jag pratade det om baren med deras personal o den tredje är det,
0 svar · 1,0k läst
Cheesen
Cheesen: [citat] Dom mest kriminella i Lappland verkar vara jägare och skoteråkare. Det är dom enda som frekvent stöter på polisen nämligen.
52 svar · 31,1k läst
·
useless
useless: Jag har inte alls samma problem... [bild]
6 svar · 1,0k läst
·
Magnus E K
Magnus E K: Är det någon mer som varit med om att det plötsligt spontanuppstått en 30 cm hög "isskulptur" i trädgården? Jag har en tunna med vatten som står ute och efter natten till igår ser den ut så här: [bild] För några dagar sen var det bara vatten i tunnan så om inte någon granne (eller grannens katt) spelar mig ett spratt så måste denna ha växt upp av sig själv! Ihålig: [bild] Ser
0 svar · 533 läst
·
M
Mjolnir: Återkoppling, hoppade på det börsnoterade företaget, får vänta med att pensionera mig på en kontorsstol hos kommun i några år till :)
50 svar · 4,8k läst
·
M
Mjolnir: [citat] Toppen, låter som att du inte upplevde det som någon större utmaning! Håller tummarna.
6 svar · 3,6k läst
S
SueCia: https://imgur.com/IVbaoJp Har 27.2 Volt från PSUn - 19.2 volt borta vid RIO 200 Detta helt utan IRdetektorer och sirener inkopplade, därav har jag ett ganska stort problem med spänningsfall. Jag planerar att lösa det genom att ha ett PSU vid: RIO 207 och ett till PSU vid RIO 204. Jag vet inte ens varför jag postar längre men jag tänker väl att det kan vara kul för någon som är
15 svar · 2,7k läst
anders07
anders07: [citat] Den kanske väger mindre... :crysmile:
71 svar · 12,3k läst
·
Immobil
Immobil: En bekant till oss har skaffat sig ett gå-/löpband, med ovanstående beteckning. Tyvärr saknas bruksanvisningen. Undrar om någon här, har en sådan som vi skulle kunna låna och kopiera? Jo, vi Googlat efter den, men utan resultat.
0 svar · 1,3k läst
S
Surly: [citat] Det har du såklart rätt i. Dock är man ju lite halvt fast pga helkundsrabatt. Att man dessutom har lite olika huvudförfallodagar på olika försäkringar ställer också till det, det har de tänkt ut bra. Ska förslka att få samma förfallodag på samtliga försäkringar så hamnar man ju i ett bättre förhandlingsläge nästa gång.
2 svar · 1,3k läst
Rabbithole
Rabbithole: 5540 är riktigt trevlig. Det är verkligen stor skillnad på grafikkorten. Quadro T familjen är mycket effektivare. Så ett Quadro T2000 grafikkort i 5540 gör den kompetent både till cad och spel. Kör man extremt mycket tunga saker som simuleringar och renderingar är det bättre att gå upo till en tjockare modell som har tystare fläktar. Men för vanligt cad jobb är en 5540 riktigt nice,
7 svar · 5,5k läst
V
vedklyv: Det är inte bara inom Fastighetsverket det förekommer, det är överallt inom Statsverket. Fd. Statsverkare.
1 svar · 1,3k läst
A
Argastesnickaren: [citat] Precis, motorgaranti går att köpa till och det behövs på VW, Audi. Min Audi cab med 2.0 tfsi gick inte 100 mil på en liter svindyr olja a 330 kr och den såldes innan den gått 1200 mil. Vagnskada är något helt annat och än är här ingen som lagt fram några bevis på att någon faktiskt lyckats köpa till extra år.
39 svar · 14,6k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.