Byggahus.se

Grannar som har pågående renovering, 3-4 år!

1. kenneth5828
    Elektroniktokig · Nivå 8
    Tider för start att tömma och hur länge dom får hålla på, skiljer från kommun till kommun, och om det är villaområde eller mitt i stan.

I Vellinge tror jag man får börja som tidigast 05:30, jobbar inte i Vellinge längre.
    Malmö börjar vi 05:00 om det är i stan, och vid 07:00 i villaområdena.

2. Jonatan79
    Hobbysnickare · Nivå 14
    Hur har det gått här? Var det på riktigt?

3. H
    Medlem Nivå 4
    Oj en massa missad konversation!

Dialog påbörjad med grannen, det var någon form av värme-system som kördes för att gjutning skulle klaras före kommande frost

Med andra ord är det numera lugnt och skönt nattetid, och vintern kommer nog kyla ned kommande arbetsplaner :)

4. Sockerhög
    Medlem Nivå 4
    Ok, taget. Men vem vill du vara egentligen? Enligt mina beräkningar startade @najks tråden...

5. harry73
    Allvetare · Nivå 23
    Men att det är samma person visste du redan

6. Mats: Gårdsägare
    Medlem Nivå 1
    Eller så är hon bara förbannad och långsint. Prognosen för framtiden ser i vilket fall inte bra ut tycker jag...

• Laddar…
  7. K
    Medlem Nivå 6
    Men varför har man 2 olika och dessutom i samma tråd?

Helt förvirrande och vilseledande. Knappt rent mjöl i påsen.

Nu borde admin gripa in.
    Är ju annars så noga man håller till ämnet osv.

8. N
    Medlem Nivå 7
    loggade in via mobilen, tydligen hade jag en gammal användare där sedan tidigare,
    som dock aldrig används vanligtvis!

9. N
    Medlem Nivå 7
    förklara gärna varför jag inte har rent mjöl i påsen?

antar att du har förankrat ditt antagande?

10. K
    Medlem Nivå 6
    Hela historian verkade så otrolig och sedan att du kommenterat från flera olika användare.

Men nu förklarade du ju varför det blev så ;)
    Ibland kan man faktist glömma användarnamn.

Tack för förklaringen. Trodde du gjorde det avsiktligt.

11. N
    Medlem Nivå 7
    i detta fall var det rent oavsiktligt, då jag normalt sett inte brukar använda forumet via mobilen,
    troligen har jag glömt login vid något tillfälle, då man varit i akut behov av hjälp med någon fråga,
    och att det rent sagt varit enklare att skapa en ny användare pga att lösenordspåminnelsen krånglat eller dylikt

12. H
    Medlem Nivå 1

13. H
    Medlem Nivå 1
    De får inte gå inom din tomt. Du är nog lite för snäll. Du måste tala med dem på ett sansat sätt och påpeka att de är inne på din tomt. Ifall du säger att du accepterar detta men inte maskinen som går på natten så kanske de mjuknar till. Om inte så är det kommunen som gäller! Lycka till och berätta gärna hur det går. Mvh Lasse